12 Nisan 2013 Cuma

Weekly VLOG #1 // ODA TURU!



Herkese merhabalar! Bugün Weekend Cake #3'ü ne yazık ki yayınlayamıyorum. Sebebini twitter takipçilerim bilir. Sizler için yaptığım keki ailem bilmeden ben fotoğraflamadan mideye indirip bitirmiş. Kendilerine afiyet olsun diyor, yedeklediğim Oda Turu'nu sizlere Weekly Vlog adıyla sunuyorum. Videoya en aşağıdan ulaşabilirsiniz. Herkese iyi haftasonları!

Hello everyone! Weekend Cake #3 was supposed to be up right now but my parents have digged in the cake that I made for you, before I took pictures of it! So, I'm with you with another post. Weekly Vlog will be showing you what I've been up to that week. Hope you enjoy!




Bu hafta neler yaptım? Yeni bir çekiliş başlattım. Buraya tıklayarak şansınızı deneyebilirsiniz. :)

What have I been up to this week? I've started a new giveaway, which is unfortunately only for my Turkish followers! :(




Kız kardeşimle bol bol zaman geçirdim. :)

Spent time with my little sister. :)




En yakın arkadaşım Hazal'la buluştum. En sevdiğimiz alışveriş merkezi Palladium'a gittik. 

Met up with my best friend; Hazal. We went to our favorite mall in İstanbul!




Midpoint'te köfteli cheddarlı dürüm yedim!

Got myself some meat ball & cheddar wraps!






Arkadaşımız Ece ve erkek arkadaşı da bizlere katıldı. :)

Our friends have joined us, too!




Peki bu hafta neler aldım? Geçenlerde Instagram'a koyduğum ayakkabının son 37,5 numarasını ben aldım! Jessica Simpson'ın platformları benim topuklu ayakkabı koleksiyonumun büyük bir alanına hakim zaten ama bunlara ayrı bir bayıldım. Palladium'daki VEPA'da numaraları hala mevcut. :)

What have I bought this week? This lovely pair of heels! Thank you Jessica Simpson!






Optimum Derimod'dan bu siyah babetleri aldım. :)

Got these flats from Derimod!




Pull N Bear'den bu desenli taytı aldım. Fiyatı 29TL, sanırım başka desenlilerini de alacağım. :)

Got these tights from Pull N Bear!




Biter göz kremimi yeniledim. Daha önce yazısını şurada yazmıştım. Daha iyisini bulamadım. :)

I repurchased my favourite eye cream. Reviewed it here before. 




Pantene'in nemlendirici saç maskesi ve saç bakım rutinimde bahsettiğim favori saç kremimi aldım. Saç bakım rutinim için buraya tıklayın!

Purchased Pantene's moisturizing hair mask and my favourite hair cream!




Son olarak Accessorize'dan bu iki tatlı defteri aldım. Deftere doyamıyorum. :)

Got these sweet notebooks! 


Şimdi sizleri videoyla başbaşa bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz! Yarın sabah 9:30'da blogumu kontrol etmeyi unutmayın! Sevgiler! :)

Here you have my room tour! Hope you like it! xx


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder