24 Nisan 2013 Çarşamba

Bourjois Volumizer Mascara



Günaydın! Bu sabah sizlere, en en en çok sevdiğim maskaramı tanıtıyorum. Neden bu kadar zamandır yazmadım bu yazıyı, hiç bir fikrim yok. Bourjois Volumizer 46 TL'yi son kuruşuna kadar hakeden bir ürün. İki aşamalı bu maskara, sürdüğünüz andan itibaren kirpiklerinizi uzun, hacimli yapmasının yanısıra gün boyu akmıyor. Makyaj temizleyicisiyle çok kolay bir şekilde temizleniyor. Süper alerjik gözlerime de hiç dokunmuyor. Alt kirpiklerimden bile akmıyor, dökülmüyor. Çabuk kuruyan ve biten bir ürün değil, bu anlamda epey bereketli olduğunu söyleyebilirim.

Good morning! Today I'll be reviewing my all time favorite mascara; Bourjois Volumizer, which deserves every single penny. It has 2 steps which makes you have really long, separated, volumized lashes. It doesn't flake or budge all day long, even on the bottom lashes. Wipes off with any makeup remover and it doesn't get my allergic eyes bad. Doesn't dry in the packaging and lasts really well.




Step 1, yani 1. adım kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor. Günlük kullanımda çoğu zaman 1. kısmı kullanıp bırakıyorum. 

Step 1 separates and and gives lengths to your lashes. I usually pop some Step 1 and start my day.




2. adım ise fırçaya daha çok ürün alıp size takma kirpik etkisi veren o gür ve kalın kirpikleri sağlıyor. Normalde bu kadar maskarayla kirpikler yapışır, ancak bu maskarada böyle bir durum yok. Zaten bütün bu sıraladığım sebeplerden dolayı asla vazgeçemediğim bir ürün. Maskaranın uygulanmış halini koymadım çünkü blogdaki bütün makyajlarımda gözümde hep bu var. Gözüm kapalı tavsiye edeceğim ürünlerden biri. Siz bu ürünü denediniz mi?

Step 2 adds volume to your lashes and makes them really big without looking clumpy. I really love this mascara and can't give up. Have you tried this lovely one yet?


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder