17 Nisan 2013 Çarşamba

Sık Sorulan Soruların Cevapları! // FAQ !



Ben geri döndüm! Konuya girmeden önce, ara verme kararımı anlayışla karşılayan ve mailleriyle, mesajlarıyla beni destekleyen herkese çok çok teşekkür ederim. Kendimi sayenizde daha iyi hissediyorum. Yazmadığım süre zarfında kendime zaman ayırdım, sıkıntılarımdan sıyrılmaya çalıştım. Farkettim ki ben yazdığım sürece mutluyum, konu ne olursa olsun yazmalıyım ve iş hayatına karışıp kendi ailemi kurunca bile yazıyor olacağım. Hepinize tek tek teşekkür ederek sizleri sorularınızın cevaplarıyla başbaşa bırakıyorum. :) Yarın sabah 09:30'da blogumu kontrol etmeyi unutmayın. Sevgiler!

I'm back! Thank you for you understanding! I spent some time for only myself and had the chance to think over. I'm so happy to be writing and I'll keep writing as long as I'm alive. Thank you for your patience! The video below is in Turkish but I'll be uploading one in English next week. Love you all!




Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder