15 Nisan 2013 Pazartesi

Biraz Ara // A Short Break

                                                                              :(


Herkese merhaba. Normalde günün bu saatlerinde hiçbir şey yazmam bloga, biliyorsunuz, ancak bugün durum biraz farklı. Bloga bir süre yazı yazmayacağımı haber vermek istedim. Çok uzun değil, 2-3 gün kadar yazmayacağım ancak bana hala bu yazının sonundaki linklerden ulaşabilirsiniz. Sebebi de biraz kişisel olmakla birlikte, merak edenleriniz için çok çok keyifsizim ve aklımı toparlayamıyorum. Bu sabah yayınladığım Bare Study Paint Pot yazısını da çok zor yazdım ve gerçekten istediğim gibi olmadı çünkü kendimi çok zorlayarak yazdım. Yarım yamalak iş yapmayı hiç sevmem ve sizlere, benim bile içime sinmeyen yazılar sunmayı ise asla. Bu yüzden sizden çok kısa olmak üzere biraz zaman istiyorum. Hepinize anlayışınız için çok çok teşekkür ediyorum. :)

Hello everyone. I just wanted to tell you that I won't be blogging for a couple of days. I feel really depressed for some personal reasons and even if I force myself to blog, I feel like it's not working good and I don't want to publish a post, that I don't like and you wouldn't like. So, I just want to ask for a little break for 2-3 days and I promise to come back with some videos and great posts. Thank you so much for your understanding! :) xx





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder