22 Nisan 2013 Pazartesi

ECOTOOLS Airbrush Concealer Brush



Herkese yeniden merhaba! Sürekli yeni video çekip paylaşmaktan ürün tanıtımı yazılarını özler oldum. Bugün sizlere çok uygun bir fiyata hiç düşünmeden aldığım ve iyi ki almışım dediğim, içime çok sinen bir ürünü tanıtıyorum; Eco Tools Airbrush kapatıcı fırçası. Gratis'te alışveriş yaparken 10 TL etiketiyle dikkatimi çeken bu ürünü alıp direkt kasaya gittim. Eve gelip kullandığımda verdiğim tepki ise 'Aman Allah'ım!'. Beni severek ve güvenerek takip eden sadık takipçilerimin çoğu ilk izlenimimi duyar duymaz gidip almış ancak siz hala almadıysanız, bu fırça gelmiş geçmiş en iyi kapatıcı ve karıştırma fırçalarından biri. 

Hello again! Since I've put myself in a filming and uploading routine recently, I totally missed reviewing some great products. Today's post is about a total bargain brush; around 3 pounds in Turkish Liras; Eco Tools Airbrush Concealer Brush. First impression: WOW! Go get one. No, no. Go get 2. One for blending, another one for concealer.




Kapatıcı için en sevdiğim fırçalar; Real Techniques Deluxe Crease, Domed Shadow Brush, MAC 224 ve Sephora Crease Brush ve bu fırçayı aldığımdan beri RT Domed Shadow ile dönüşümlü kullanıyorum. Diğerleri tertemiz duruyor. Öncelikle çok hafif, çok yumuşak, o ahşap sap olayı zaten beni kalbimden vurmuştur hep! Bir diğer artı ise fırçanın hiç kokmaması. Genelde uygun fiyatlı fırçalarda böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Geçen sene Flormar'dan idareten aldığım pudra fırçası kuru ve ıslakken buram buram plastik kokuyordu. Kolay yıkanıyor, kolay kuruyor ve kapatıcıyı gerçekten tüylerin arasına almadan, emmeden, ürünü yutmadan kusursuz bir şekilde dağıtıyor. Bir tane daha istiyorum! Sizin favori fırçalarınız hangileri?

My favorite concealer brushes ( Real Techniques Deluxe Crease, Domed Shadow Brush, MAC 224 and Sephora Crease Brush) are standing in my brush case since I purchased the Eco Tools one. It really does give you that airbrush effect. It's so lightweight, so soft and affordable! Doesn't soak up the product in. I want another one of this! What's your favorite concealer brush?






Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramımız kutlu olsun. Sadece çocuklarımızın değil, hala çocuk kalanların, ülkemizi bir çocuk gibi büyüten koruyanların. Örümcek beyinlilere inat Atatürk'ün bize bıraktığı her şeye, her güne sahip çıkalım! Nice huzurlu 23 Nisan'lara. (Bayrak fotoğrafı şuradan alıntıdır.)


Yarın / Tomorrow

- Rexaline Hydrating Serum


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Youtube: yourfaceismycanvas88
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Ufak bir not: Bir önceki fotoğraf makinem/video kameram Canon Eos 500D'yi satıyorum. İlgilenenler yukarıdaki mail adresimden bana ulaşabilirler. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder