11 Nisan 2013 Perşembe

(ÇEKİLDİ!) ÇEKİLİŞ! Victoria's Secret, MAC Diva... // Giveaway (Only in Turkey!)









Herkese merhaba! Lafı uzatmadan sizleri yeni çekilişimle başbaşa bırakmak istiyorum. Hepsi yepyeni alındı ve paketlerinde sizi bekliyor. Biraz içeriktekilerden bahsetmek istiyorum.


 Victoria's Secret Vanilla Lace 

Kokusuna vurulup hem kendime, hem kardeşime, hem de sizlere aldığım bu parfüme bayılacaksınız! Vanilya'yı kim sevmez ki? 


Cafe De Beyoğlu

Gelmiş geçmiş en iyi CD. Herkese hediye etmekten büyük keyif alıyorum. Kurşun Adres Sormaz Ki, Pervane, Sen Gelmez Oldun gibi eski şarkıların keman ve pianoyla derlenmiş hali. Harika bir enstrümantal. Arabada, evde, ofiste dinleyemeye doyamazsınız. Ben doyamıyorum. :)


Mavi Saçlı Kız

Ortaokul yıllarında tanışıp defalarca okuduğum, beni en derinden etkileyen kitaptır. En az 10 kez okumuş olmam da bunu ispatlıyor zaten. Genç bir kızın günlüğü, kanserden vefat ettikten sonra kitap haline getiriliyor. Tiyatro sanatçısı Mehmet Çerezcioğlu'nun küçük kızı Burçak Çerezcioğlu eğlenceli, umut dolu yaşantısı ve gençliğini en içten kelimelerle güncesine dökmüş. Konu ne olursa olsun, kitap en güzel hediye değil midir? Çekilişten kazanmasanız bile lütfen okuyun. 


MAC Diva

Ve, ve, ve... En net, en derin bordo; Diva Ruj da sizin olacak. Benim bu ürün hakkındaki yazımı buradan okuyabilirsiniz. Herkese bol şans diyerek şartlara geçiyorum!


***Çekiliş Hakkında Uyarılar***

- Kesinlikle ve kesinlikle anonim yorumlar ve mail adresi yazmayanların katılımları kabul edilmeyecektir. 

- Tek yorum halinde, sona veya başa her gün kontrol ettiğiniz e-mail adresini ekleyerek, blogumda görmek istediğiniz yazı ve videoları,ya da sormak istediğiniz soruları, kişisel ve makyajla ilgili merak ettiğiniz her şeyi yorum olarak aşağıdaki kutucuğa bırakın. 

- Bir diğer şart ise blogumun izleyicisi olmanız. Diğer hiç bir sosyal platformda paylaşmanız şeklinde zorunlu bir şart yok.

- Bu yazı yayınlandığından itibaren çekiliş aktiftir. Bitiş tarihini koymuyorum çünkü çok sabırsızım. Her an bitirebilirim ama çok uzun tutmayacağıma söz veriyorum.

- Yorumlarınızın yanına twitter linklerinizi ve ya instagram hesaplarınızı da bırakırsanız sevinirim. Yeni arkadaş edinmek gibisi yok. :)

- Son olarak iki kez yorum bırakmanıza gerek yok. 100 yorumu geçince aşağıdaki 'LOAD MORE'a basmadan üstteki yorumları göstermiyor. Gönderdiyseniz bana ulaşmıştır. :)

Kafanıza takılan herhangi bir soru olursa bana aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Herkese bol bol şans! Her birinizi ayrı seviyorum, benden desteklerini esirgemeyen güzel kalpli insanlar. :)




*Her sabah TR saatiyle 9:30'da yeni bir yazıyla sizlerleyim!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder