1 Nisan 2013 Pazartesi

REVLON Colorstay Aqua Mineral Setting Powder



Gelin sizlere, kuru cildimi hiç kurutmayan, ıslak ve soğuk bir his verip ferahlatan ve pudra gibi durmayan ilk pudrayı tanıtayım... REVLON Colorstay Aqua Mineral Finishing Powder. Sevgili blogger arkadaşım Begüm'ün hediyelerinden biri olan bu pudrayı ilk sürdüğümde çığlık attım. Kullandığım fırça ıslak sandım. Sonra anneme ve kardeşime denedim, onlar da ıslak bu fırçalar deyince hemen google abla'ya danıştım. Meğersem içindeki hindistan cevizi suyu sebebiyle ıslaklık hissi veriyor ve kuru cildi ferahlatıyormuş. Elimdeki bütün diğer pudraları arkadaşım İnci'ye hediye ettim. Yurtdışına bir dahaki çıkışımda kesinlikle bu üründen depolayacağım!

Hi! Lemme introduce you the one and only powder, that doesn't dry out my skin and even gave me a glow, whilst setting my make up. REVLON Colorstay Aqua Mineral Setting Powder. I have to tell, I screamed when I first tried it on my face. I thought the brush was wet and I tried it on my mum and sister, using different brushes and they both thought the brushes were wet, too. That's when I asked google what it was. This powder contains coconut water, which makes your skin feel wet, cool and hydrated. I gave away all of my powders. I'll be repurchasing this one again and again!




Kapağının içinden çok şeker, minicik bir fırça çıkıyor ama ben Real Techniques Blush Brush, Multi Task Brush ve ya MAC 109 ile uygulamayı tercih ediyorum. Bence çok şeker ve hafif bir kokusu var. Yüzümde bıraktığı hissi zaten kelimelerle anlatamam. Sabitlemesi müthiş, doğallığı şaşırtıcı. Deneme şansınız varsa hiç durmayın derim! Bir de bu REVLON ne zaman ülkemize gelecek der, isyan ederim!

It comes with a little brush on the top but I don't really like it and need it. I prefer using my Real Techniques Blush Brush, Multi Task Brush or MAC 109 brush. It has a very light lovely scent and I don't have any words to describe the feeling it leaves on to my skin. It sets my makeup without breaking out my dry skin. This is a must have!






Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Son videomu izlediniz mi? // Have you watched my last beauty video? CLICK CLICK!


Yarın / Tomorrow

- L'oreal Lumi Magique Highlighting Pen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder