21 Nisan 2013 Pazar

(ÇEKİLDİ!) Ufak Bir Hediye // A Little Gift! (For Only Turkey)



Herkese merhaba! Sabahtan beri yaklaşık 20 kez bu yazıyı yayınlamaya çalışıyorum ve umarım artık başarabilirim. Blogger anlamadığım bir sebepten dolayı fotoğraf ve yazı ve hatta video paylaşmamı engelliyor. Farklı bir bilgisayardan deniyorum bu kez, umarım sizlere ulaşır. Bu kez ufacık ve çabucak bir hediye vermek istiyorum sizlere. Geçen haftaki alışveriş videomda Yargıcı'dan aldığım bu mini makyaj/aparat çantası çok beğenilmişti. Ben de neden bir tane daha edinip hediye olarak vermiyorum diye düşündüm. Yapmanız gereken tek şey blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazının altına mail adresinizi yazmanız. Unutmayın; anonim yorumlar kabul edilmiyor! Çekiliş 24.04.2013 Çarşamba günü saat 18:00'de bitiyor. Aşağıya maillerinizle birlikte twitter veya Instagram isimlerinizi de yazarsanız ulaşmam daha kolay olacaktır. Herkese bol şans, sevgiler! ÖNEMLİ NOT: Şart olmadığı halde şartlar tamam yazıp paylaşım linkini bırakanlar, aynı yorumu 2 kez veya daha fazla gönderenler ve anonim olanların katılımları kabul edilmeyecektir. Lütfen beni bu tip şeylerle uğraştırmayın, copy pastelerinizi tonla şartı olan çekilişlere saklayın. Biraz sert oldu ama üzgünüm! Çekiliş ve blog satışı göründüğü kadar kolay olmuyor. Sevgiler. :)


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com
Bloglovin: gorkemkarman
Youtube: yourfaceismycanvas88





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder