3 Nisan 2013 Çarşamba

Bahar Makyajı (VIDEO) // Spring Makeup...





Herkese merhaba! Havaların ısındığı bu günlerde ben ne yazık ki eve kapanıyorum. Bu alerjiler beni mahvetti... Burun kaşıntılarım, hapşuruklarım ve kabartılarım beni eve hapsetmişken video çekmek istedim. Farkedeceğiniz gibi pek keyifsizdim ama bir an önce kendime gelmeyi planlıyorum ve umut ediyorum. Sizleri video için BURAYA alalım. Sevgiler! :)


Hello there! As the weather gets warmer, my very allergic face starts having break outs and red bumps again... So I locked myself into my room and decided to show you my spring face in a video. The video's unfortunately in Turkish, but you can still see how I'm applying which products and tell me your opinion! Click HERE to watch it! xx


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- This Week's Most Loved #5 / Bu Hafta En Sevilenler #5





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder