18 Nisan 2013 Perşembe

Alışveriş ve Blogger Buluşması // HAUL!



Herkese merhaba! Bugün sizlerle son alışverişimin detaylarını paylaşacağım. Aşağıdaki videoda zaten aldıklarımın fiyatları ve detaylarını göreceksiniz ancak ben aralarından ilk defa kullandığım ECO TOOLS Airbrush Concealer adlı fırça için bir kaç şey söylemek istiyorum... Lütfen bulursanız 2-3 tane alın. Şu ana kadar kullandığım en iyi, en yumuşak ve başarılı kapatıcı fırçası. 10TL verip de böyle bir sonuç elde etmeyi beklemiyordum açıkçası. Kesinlikle 2-3 tane daha alacağım, çünkü kapatıcı kadar karıştırmada da iyi olduğunu düşünüyorum!
Gelelim blogger buluşmasına... Blogum sayesinde o kadar güzel arkadaşlıklar kurdum ki... Canım sıkkın olsa sizlerden gelen maillerle, tweetlerle resmen hayat buluyorum. Son zamanlarda da çok talep alan bir şeyi ben de gerçekleştirmek istiyorum. İstanbul'da yaşayan ve benimle tanışmak isteyen takipçilerimle güzel bir yemek yemek, kozmetik alışverişi yapmak istiyorum. Önümüzdeki günlerde böyle bir şey organize etsem kimler katılır / katılabilir? Önerilere ve eleştirilere açığım. Sizleri videoyla başbaşa bırakıyorum. İyi seyirler, herkese sevgiler! NOT: Yarın sabah yeni makyaj videosu blogda olacak. :)

Hello everyone! Another haul video in Turkish BUT I promise you, I'll be uploading 2 new videos in English! All of the products above will be reviewed soon and my new makeup tutorial (Get Ready With Me #3) will be up on the blog tomorrow morning. Make sure you watch it! x




Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder