28 Şubat 2013 Perşembe

Ufak Ufak Teşekkürler



Herkese merhaba! Bu ufak yazıyı sizlere teşekkür etmek için yazmak istedim. Çekilişin sıralaması karışmasın diye hiç kimseye cevap veremiyorum ama o kadar tatlı yorumlar aldım ki, elimde olsa herkese tek tek teşekkür edip sarılmak isterdim. Peki yukarıdaki fotoğraf ne alaka dediğinizi duyar gibiyim. Bir kaç takipçimin kendimle ilgili daha çok fotoğraf koymam konusunda talepleri olmuştu. Ben de alakasız olsa da, makyajla ilişkisi olmayan bu yazıma bu fotoğrafı koymaya karar verdim. Yukarıdaki fotoğraf benim yaptığım ilk gelin makyajından. :)

Gelelim teşekkürlere. Genel olarak HERKESE, beni takip eden, destekleyen, mailleriyle, yorumlarıyla, tweetleriyle yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. Başladığım noktadan buraya gelebileceğimi asla düşünmezdim. An itibariyle 703 takipçim var ve bu beni izleyen, okuyan 703 insan demek. Hepsine tek tek çook çook teşekkür ediyorum. 

Kitap tavsiyeleri ise mükemmel. Aralarında okuduklarımda var tabii, mesela Angela'nın Külleri, Aşk, 9. Hariciye Koğuşu, Alakacakaranlık Serisi, Uçurtma Avcısı... Şimdilik aklıma bunlar geldi. Tavsiyelerin hepsini not aldım, annemle okumadıklarımızı seçtik. Alıp alıp okuyalım diyoruz. Fikirler için de sonsuz teşekkürler. Kitap okumanın önemini unutanlara da hatırlatmış olduk bence. :)

Söylemek istediğim son şey ise; bir haber bekliyorum. Eğer olumlu olursa sizlere güzel sürprizlerim olacak. Eğer olumlu olursa ben harika zaman geçireceğim ve sizler de öyle. İpucum bu olsun, Pazartesi'ni bekleyelim hep birlikte. :)

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Her gün bloguma girip yazılarımı okuyan, yorum bırakmasa da zamanını ayıran herkese milyon kez teşekkürler. İyi ki açmışım blogumu. Sevgiler!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder