7 Şubat 2013 Perşembe

Sleek Oh So Special Palette! İlk İzlenimler / First Impressions!



Merhabalar! Dünkü yazıyı yazar yazmaz bir sürü okuyucum fırça siparişi vermiş, bir de üstüne üşenmemiş bana teşekkür maili atmış. Ne kadar sevindiğimi sizlere nasıl anlatsam bilemiyorum. İyi ki açmışım bu blogu! Eğer hala okumayan varsa, dünkü yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Gelelim son siparişimde pakete babam tarafından eklenen sürpriz Sleek far paletime. Toplamda 3 kez kullandığım için tam bir inceleme yazısı olmayacak. Onun yerine ilk izlenim yazısı olarak yazmaya karar verdim. 

Hellooo there! I'm so happy with all your feedbacks and your lovely e-mails and comments! They mean so much to me! Thank you all! Let's jump in to today's post; Sleek I-Divine Oh So Special Eyeshadow Palette. I'm sorry this is actually not a review post but a 'first impression' blog post, as I've only used this for a few times now.




Bu benim ilk Sleek ürünüm olduğu için epey heyecanlıydım. Cloud10beauty'den 9 Euro'ya sipariş ettiğim bu palet gerçekten de adı gibi 'sleek', yani zarif. Siyah, oldukça hafif, I-phone'dan biraz büyük boyutu ve NARS gibi kolayca kir tutan paketi ile ilk bakışta ortalamanın üstünde bir palet bu benim için. Gelelim içine.

This is my first Sleek product ever, so I was pretty excited to order. I purchased this palette on Cloud10beauty.com and it was only 9 Euros! The palette is very 'sleek' as its name tells. It's black, very light, almost I-phone sized packaging also has that NARS type of velvety texture, that can get dirty very easily.




Paletin kapağında oldukça iş gören bir ayna bulunuyor. Kötü yanı ise farların epeyce tozutması ve aynayı kirletmesi (ki ben buna dayanamıyorum) ve beni çıldırtması. Farların üstündeki şeffaf tape'de hem farların isimleri yazıyor, hem de aynayla temaslarını önlüyor. Paketin içinden çıkan çift taraflı aplikatör bence iş görmez. Onun yerine mini bir MAC 217 tarzı bir şey koysalar daha makbule geçerdi.

The palette includes a big mirror, which is a good thing. The bad side is; the eyeshadows dust easily and make the mirror dirty. There's also a tape that includes the names of each shadow. And a double sided brush/applicator that does nothing, in my opinion. A mini MAC 217 would be so much better with this palette.






Palet 7 mat, 5 ışıltılı far içeriyor. Toprak tonları ve füme, pembe şeftaliler ve mürdüm ışıltılıların müthiş kombini bu olsa gerek. Fiyata göre farlar epey pigmentli. Primer üzerine uygulandığında çok kalıcı ve dökülme yapmıyor. Ben daha silik renkler bekliyordum açıkçası, bu anlamda beni yanılttı. 9 Euro'ya alınabilecek en kaliteli far paleti diyebilirim. Olumsuz yanını sorarsanız da kesinlikle farların tozutması derim. Sizlere en beğendiğim 4 rengin elimin üzerindeki duruşunu bırakıyorum ve bir sonraki yazıda görüşmek üzere diyorum. 

The palette has 7 matte, 5 shimmery colors. The perfect combination of taupes and neutrals, peachy pinks and plummy shimmers. The shadows are very pigmented, when you think of the price. This is actually the best palette to buy, if your palette budget is 9 Euros. I just don't like the eyeshadows being easily dusty. I'm going to leave you with the swatches of my favorite eyeshadows and see you in my next post!






The Mail - Gateau - Celebrate - Ribbon


Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder