13 Şubat 2013 Çarşamba

Ben Bugün Bir Şey Yaptım! / Well, I Did Something!



Herkese merhaba! Bugün yıllar önce yaptığım rastgele ama tatlı bir şeyi tekrarlamak istedim. İlkinde başarılı olamadım ama bu kez olacağım, inanıyorum. Çok sevdiğim kitaplardan birinin içine bir not yazıp tanımadığım birine hediye ettim. Daha doğrusu çok kalabalık bir parktaki bir banka bıraktım. Kim bilir kime ulaşacak, okuyacak mı, okursa aynı tadı alacak mı, sevinecek mi, bana ulaşacak mı? Çok merak ediyorum ama güzel bir şey yaptığımı düşünüyorum. Belki de bir yerlerde biri bugün benim kitabımı bulup gülümsemiştir. :)

Hello everyone! Today I did something that I'd done a few years ago, with brand new expectations. I picked a favorite book of mine and wrote down a note on the first page of it, and put it somewhere random in the street. I hope the one who finds it will read it, like it and get in contact with me as soon as possible. It's such a little thing but I'd be so glad if I could put a smile on a stranger's face today. :)






Instagram: gorkemkarman
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com
Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8


Görkem






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder