10 Şubat 2013 Pazar

Bobbi Brown Creamy Corrector (Bisque)



Günaydın! Şu an Pazartesi sabahı, saat 9:30 ve bu yazı yayınlandı. Bu yazıyı yazan kızcağız ise an itibariyle bir staj mülakatında. Bana şans dileyin! Gelelim konumuza. Bugün benim gibi göz altı morlukları mağdurlarına mucizevi bir çözüm sunan Bobbi Brown Corrector'lardan bahsedeceğim. Yanlışlık olmasın; concealer değil, corrector. Öncelikle hiç bir göz kreminin morlukları iyileştirmediğini, en fazla şişlikleri indirip nemlendirdiğini kabullenelim ve morlukları nasıl kapatabiliriz sorusunun cevabı için bu yazıyı okumaya devam edelim.

Good morning! Today is a lovely Monday morning and it's 9:30 am in Turkey. I am, at the moment, nervously presenting myself in a job interview, so wish me luck! Today's topic is going to show you how to conceal even the darkest under eye circles! First, admit the fact that no eye cream can heal the darkness under the eyes. Those creams are there for only moisturizing and helping with the puffiness. However, you can still erase, conceal those blue/purple circles!




- Corrector ve Concealer Farkı / The Difference Between A Corrector and A Concealer

Correctorlar kendi ten renginizden bir kaç ton koyu seçilmeli ve normal kapatıcınızdan önce morluklara uygulanmalıdır. / Corrector should be picked 2 or 3 shades darker than your skin tone and be applied right before your usual concealer.

Correctorlar göz altındaki kusurları siler, concealerlar correctorların üstüne uygulanarak ekstra kapatıcılık ve aydınlık sağlar. / Correctors erase the dark cirles and concealers give a little bit of coverage and brightness, when applied right after the correctors.

Correctorlar daha kremsi ama yoğun yapıda olur, concealerlar ise daha kalın/ince yapıda olur. / Correctors are very creamy but dense formulations, whereas the concealers are lighter/thicker.




- Ben ve Bobbi Brown Corrector / Me and The Bobbi Brown Corrector

İlk olarak 3 sene önce Bobbi Brown standında denediğim ve o günden beri göz altı kapatıcımın altına uygulamadan çıkmadığım bir ürün bu. Ben ilk aldığımda fiyatı 50TL civarındaydı. Bana bu ürünü tavsiye eden makyaj artistine tüm tecrübesizliğimle 'Ama bu çok turuncu, bana koyu kalır.' dediğim ürünü bilgilendikçe tanıdım. Bendeki rengi Bisque, koyu renklerden biri ama zaten corrector kendi renginizden koyu alınmalı. Turuncunun sıcaklığı morların, mavilerin soğukluğunu tamamen kapatacak kadar kuvvetli. Yapısı ilk alındığında pudramsı gibi görünse de, parmaklarla uygulanması gereken bu ürün 2 kullanımdan sonra kremsi halini alıveriyor. Dikkat edilmesi gereken bir nokta da bu; parmaklarla ısıtılarak uygulanması gerekiyor. Bu benim 3. Bisque correctorım ve bir önceki paketle araya 3-4 ay girdi. Neden hemen almadım, kendime çok kızıyorum. / I first tried this corrector 3 years ago. I've been using it under my usual under eye concealer since then. When the make up artist told me I should get it, I was like 'This is too dark, too orange for me.' (Ignorance is bliss.) Now that I'm pretty much in to make up and know something about it, I can clearly see what this corrector does; miracles. You should pick your corrector 2-3 shades darker than your natural skin color. My color is Bisque, which is almost orange. The warmness of orange tones erase the coolness of blues and purples. It looks very powdery at first but when you use it with your fingers, the product melts and gets in to its creamy shape/formula. 




- Genel Bilgi ve Kullanım / General Information and How I Use It

Kozyatağı Carrefour'daki Boyner'den 70TL'ye aldığım bu corrector isterse 170TL olsun, acımadan veririm çünkü göz altlarım tek başına kapatıcıyla kapanmıyor. Ben kendisini ya fondotenden önce göz altlarıma uygulayıp üstüne fondoten ve normal kapatıcımı geçiyorum, ya da fondotenimden sonra uygulayıp, yaklaşık 1 dakika sonra normal kapatıcımı uyguluyorum. Ürün fırçayla uyuşmadığı için parmaklarımı kullanıyorum. Göz altlarındaki koyuluklardan şikayet eden herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Benim için mükemmel kapatıcılık= Bobbi Brown Creamy Corrector Bisque + MAC Studio Finish Concealer NW20. Umarım içinizde deneme isteği uyandırmışımdır! / You can get this for 23$ in USA. It's absolutely worth it! I use this right before my foundation and concealer or after my foundation and before my usual concealer. Both ways, I apply it with my fingers. If you're struggling with dark under eye circles and no concealer is good enough to cover, this is the right thing for you. For me, Bobbi Brown Creamy Corrector in Bisque + MAC Studio Finish Concealer NW20 is the perfect combo!




Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com
Youtube: yourfaceismycanvas88
Vine: GorkemKarman


Yarın / Tomorrow

Akşam / Evening: Çekiliş Sonucu / Giveaway Winners




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder