20 Şubat 2013 Çarşamba

MAC'in Hangi Rujunu İstersiniz? // What MAC Lipstick Would You Like To Have?



Herkese merhaba! Lafı uzatmadan hemen konuya girmek istiyorum. Urban Decay Naked Palet ile başlayan çekiliş serüvenim, NARS Copacabana Illuminator & Kate Moss Lipstick, NARS Laguna Bronzer ve Real Techniques Expert Face fırça ile devam etti. Ben sevdiğim ürünleri herkesin denemesini istiyorum, katılım çok olunca da kişi başına düşen şans azalıyor haliyle. Diyorum ki ben sizler için en sevdiğim lipstick markası olan MAC'ten bir lipstick alıp çekilişe koyayım. En sevdiğim renkleri aşağı sıralayacağım ve bir kaç gün hem mail, hem Instagram, hem bu yazı, hem de twitter aracılığıyla en çok oy alan rengi seçip satın alacağım. Benim koyduğum seçeneklerden seçmek zorunda değilsiniz. Farklı bloglardan ya da google'dan istediğiniz rengi bulup bana ismini söyleyebilirsiniz. Herkese sevgiler!

Hello there! As you know, my giveaway experience has started with an Urban Decay Naked Palette and went on with NARS Copacabana Illuminator & Kate Moss Lipstick, NARS Laguna Bronzer and a Real Techniques Expert Face Brush. Now I want to give you one of my favorite lipsticks by MAC! I'll write down some of my favorite shades below. If you want any other color, just write it to me, on blogger, twitter, gmail or Instagram! Be quick, so that I can purchase it and start my giveaway! Lots of love! xx


Lipsticks

1) MAC Patisserie
2) MAC Creme Cup
3) MAC Pink Plaid
4) MAC Plumful
5) MAC Diva
6) MAC Captive
7) MAC Hue
8) MAC Peach Blossom
9) MAC Kinda Sexy
10) MAC Snob


Bana ulaşın! / Contact Me!

Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com
Youtube: yourfaceismycanvas88



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder