4 Şubat 2013 Pazartesi

(ÇEKİLDİ) Real Techniques Çekilişi / Giveaway!



Merhabalar! Bir kaç gün önce blogum 500 takipçiye ulaştı ve ben hepinize ufak bir teşekkür etmek istedim. Herkesin sahip olmak istediği Real Techniques fırçalardan en en sevdiğim fırça olan Expert Face sizin olabilir! Bu fırça ile likit fondoten sürebilir, allık, kontur ve pudra için de kullanabilirsiniz. Bu kez süreyi çok kısa tutuyorum ve hala katılabileceğiniz NARS Laguna Bronzer Çekilişim ile aynı gün, 12 Şubat 2013, saat 22:00'de sonlandırıyorum. Katılım için tek şart ise blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazının altına mail adreslerinizi yazmanız. Herkese bol bol şans ve beni takip edip desteklediğiniz için teşekkürler!

Hello! My blog has reached 500 followers so I want to thank you all! I'm giving away my favorite Real Techniques Brush; Expert Face. You can use this brush for liquid foundation, powder, contouring and even blush and highlighter! This giveaway closes on 12.02.2013 at 10:00 pm. If you want to win this brush, the only thing you have to do is to be following my blog and leaving your e-mail adress in the comments bar below! (Click here to enter my NARS Laguna giveaway!)






Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- Blog Satışı #3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder