26 Şubat 2013 Salı

MAC Pro Longwear Blush - Stubborn // Allık



Herkese merhabalar. Bir kaç günlüğüne hem kişisel sebepler, hem de yurtdışından misafirim geldiği için buralarda olamayacağım, bloguma çok zaman ayıramayacağım. :( Bu sebeple dün gece oturup önümüzdeki 3 günün yazısını hazırladım. Yazılarım her sabah 09:30'da yayınlanacak her zamanki gibi. Gelelim bugünkü yazıma. Bugün sizlere MAC'in Pro Longwear serisinden, Office Hours koleksiyonundan Stubborn adlı allığı tanıtacağım. Kendisinden daha önce şurada bahsetmiştim, ancak o kadar güzel ki, ayrı bir yazıyı hakediyor diye düşündüm.

Hello everyone! I'll be super busy, hosting a friend and some personal reasons for the next 3 days, so I've already scheduled some posts for you. Each post will be uploaded every morning, at 09:30 TR time. Anyways, today's pick was the MAC Pro Longwear Blush in Stubborn, which came with the Office Hours collection. I've already mentioned this blush here, but I thought it totally deserves another post.




Ürün 6 gram ve klasik MAC allık paketiyle geliyor. Türkiye fiyatını bilmiyorum, çünkü yine İtalya'dan aldım. Yine de Pro Longwear'ler 70 küsür diye hatırlıyorum. Rengi ilk başta korkutucu gelebilir ama ben gözümü karartıp beyaz tenime bunu uygun gördüm ve satın aldım. İyi ki de almışım. Hafif bir elle ve büyük bir fırçayla uygulandığında dünyanın en tatlı rengini veriyor. Aşağıda yüzümdeki halini görebilirsiniz. Zorlu allıklar Mr. Muscle'ı Real Techniques Blush Brush ile uyguluyorum. Blush Brush'ın yazısı ise burada.

The product is 6 grams and comes within the classic MAC blush packaging. It looks super scary in the pan, but when you apply it with a big brush and using a light hand, it gives you the cutest cheeks ever. My favorite brush to apply this with is the Real Techniques Blush Brush, which I raved about, here.




Herkes her rengi çekinmeden giymeli, sürmeli diyorum ve sizlerin favori koyu/sürmesi zor allık isimlerinizi bekliyorum. Bu arada yarın, yeni fotoğraf makinemle çekip hazırladığım ilk yazımı yayınlamış olacağım. (Üstteki yüz fotoğrafım haricinde.) Bu yüzden de heyecanlıyım aslında. :) Herkese güzel günler!

Everyone should wear every color, without hesitating. By the way, tomorrow's post was created using my new camera! So I'm really excited to hear what you think! Have a nice day! :) xx


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- Makyaja İlk Adım / Makeup Starter Kit



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder