25 Şubat 2013 Pazartesi

MAC 217 + 239 || What Makes Them So Special?



Herkese merhaba! Ne zamandır yazmak istediğim bu yazıyı daha da ertelemek istemedim. MAC'in yüksek fiyatları kadar fırçalarının kaliteleri de malum. Özellikle 217 ve 239 numaralı fırçalarını bir sürü Youtube gurusunda gördüğünüzden eminim. Bende ikisinden de 4'er tane olduğunu belirterek başlamak istiyorum. Şimdi gelelim bu fırçaları bu kadar özel yapan etkenlere.

Hello everyone! Today I'm going to tell you what I think makes these lovely brushes (MAC 217 and 239) so special. I feel like I have to mention that I have 4 217 Blending brushes and 4 of the 239 Flat Eyeshadow brushes. 






MAC 217, ilk olarak sadece karıştırma fırçası olarak aldığım, daha sonra kapatıcı için de kullanmaya başladığım ve en son olarak da farlarımı hafifçe sürmek için kullanmayı keşfettiğim mükemmel fırçam. Kendisinden 3 tane daha alarak koleksiyonuma kattım. Diğer karıştırma fırçalarından farkı, çok yumuşak olmaması. Karıştırma fırçalarının şekil kaybına uğramama ve göz kapağına tutunarak renkleri dağıtma açısından sahip olması gereken yumuşaklık-sertlik derecesi bu fırçada mevcut. Üstelik tüylerinin beyaz olması fırçanın ne kadar kirli olduğunu ve ne zaman yıkamam gerektiğini anlamamı sağlıyor.

MAC 217 is the brush for all; blending, concealing and applying eyeshadow. I have 4 of this and can never get enough! What makes this brush different than the others is the white bristles. I can understand how exactly the brush is dirty and it alarms me when it needs cleaning. Another thing is the perfect softness. It's not over soft or hard. Just perfect for blending.




MAC 239 ise mükemmel sıklıkta, bembeyaz tüyleriyle kare bir fırça. Pigmentleri dökülmeden uygulamak ve ya farları yoğun bir şekilde göz kapağına ve alt kirpik diplerine uygulamak için ideal. Bildiğiniz gibi hem 217'nin, hem de 239'un Sigma'da benzerleri var. Ben denemedim, ancak fırça ve kozmetik konusunda biraz fark koyup daha iyisini alma gibi bir huyum/amacım var. Ancak unutmayın, ben cebindeki son 50 Lirasını MAC Hue'ya verip eve yürüyerek dönen, babasının yolladığı 3 aylık ev kirasını kozmetiğe yatırıp 3 ay evsiz kalan bir insanım. Benim dediklerimi ciddiye almayın, siz kendi doğrularınızı uygulayın. PS: Fiyatlar hakkında bilgim yok, çünkü ben fırçalarımı İtalya'ya gittikçe alıyorum, ancak yaptığım ufak araştırmaya göre 217 58TL, 239 TL de 57TL gibi görünüyor.

MAC 239 has the perfect dense, white bristles. The square shape makes pigment application so easy and packing the eyeshadows with this brush is the greatest thing! As you all know, Sigma has dupes for both 217 and 239, but I always want to save up a little and go for the more expensive one. Anyways, it's up to you, lovely ladies!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- MAC Stubborn Allık / Blush Review


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder