28 Temmuz 2013 Pazar

YVES ROCHER Hair Repair Oil || Saç Onarım Yağı



Günaydın! Bugün sizlere, Yves Rocher'in kuru ve yıpranmış saçlar için olan onarım yağını tanıtacağım. Blogger buluşmasının sponsorlarından biri olan Yves Rocher'in cömert hediyelerinden biriydi ve 2-3 defa kullandığım için yazısını yazmak istedim. Öncelikle ürünün 150 ML olduğunu ve silikon ile paraben içermediğini bildirmek istiyorum. Ben bu konuya takıntılı değilim ancak çok önemseyen okuyucularım için belirtmek istedim. Bunun dışında çok hoş bir kokusu var, insanı rahatsız etmeyen, buram buram kokmayan ancak güzel bir koku.

Good morning! Today I'll be reviewing Yves Rocher's Hair Repair Oil. It's a kind gift from Yves Rocher Turkey. The product is 150 ML and doesn't contain paraben and silicone. It has a beautiful scent, which doesn't disturb at all.




Şişesi çok kibar, şık ve kullanışlı. Ürün etrafa saçılmadan çantada taşıyabiliyorsunuz. Tepedeki delik tam da ihtiyacınız kadar ürün çıkartmaya yarıyor. Kuru saça parmaklarla uygulayıp 10-15 dakika bekletiyorsunuz. Daha sonra saçı yıkayıp duruluyorsunuz. Ben geçen gece maske gibi sürüp sabah duruladım. Farkettiğim tek etkisi, kreme gerek kalmadan saçlarımı yumuşacık yapması ve mis gibi kokması oldu. Uzun vadede yıpranmış saçlara iyi gelebileceğini düşünüyorum. Sizin favori saç bakım ürünleriniz hangileri?

The bottle is very pretty and handy. You can carry it in your handbag safely. I take some in my hands and rub it in my hair, wait for 10-15 minutes and wash my hair. It smells so good and makes my hair super soft! What are your hair essentials?


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder