16 Temmuz 2013 Salı

AVON COLORTREND'le Yaz Makyajı || Summer Makeup with AVON

SCROLL DOWN FOR ENGLISH!


Günaydın! Bugün sizlere, AVON Türkiye'nin hediyesi olan renkli kalemlerle yaptığım makyajı paylaşacağım. İnanılmaz sevimli bir sunumla bana ve blogger arkadaşlarıma ulaşan paketi, elime geçer geçmez Instagram'da paylaşmıştım. Paketteki şekerleri yedim ve tüylü kirpiklerle en kısa zamanda bir makyaj videosu çekeceğim. AVON Türkiye'ye tekrar teşekkürler! Makyajıma geçmeden önce Instagram'da paylaştığım fotoğrafı sizlere hatırlatmak istiyorum. 

Good morning! Today I'll be sharing my summer makeup that I've done using my new AVON kajal pens. These lovely colors were sent to me by AVON Türkiye. The package consisted of a pair of purple eye lashes, which I'll be featuring in my next video and a jar of sweets, which are already in depths of my stomache! I just want to show you the package that I received and shared on Instagram.




Gelelim makyajıma. Bu rengarenk kalemler elime geçtiğimden beri ilk kullanışım oldu. Akşamüstü arkadaşlarımın havuz kenarındaki davetine hayır diyemedim ve biraz renkli gitmek istedim. Elbisem yeşil ve lacivert çizgili olduğu için aklıma hemen bu kalemler geldi. Çok fazla pigmentli olmadıkları için de far olarak kullanmaya karar verdim. Şimdi sizlere hem kalemler hakkında biraz detay vermek, hem de nasıl kullandığımı göstermek istiyorum.

On to the makeup. I couldn't resist my friends' call to the pool side for a drink and since my dress was all navy and green, I went for these colorful pencils. I used them as eyeshadow, because they're not madly pigmented. Now I'd like to show you how I used them and give some more details.




5 kalemin 5'i de çok hafif, kapaklı, kullanışlı ve kokusuz. Fotoğraf çekmek için uzun süre güneş altında kalmasına rağmen en ufak bir erime yapmadı, bonus! Yeşil, aralarında en pigmentli olanı. Gümüş beyaz olan ise en az renk verenlerden. Hepsinin içinde çok hafif ışıltı var. Ben renklerini belli etmeleri açısından göz kapaklarıma baz olarak kapatıcı geçtim.

Each of the 5 pencils is very light, handy. They also have no scent and come with a cap top. I had to leave them directly in the sunlight for this shoot and they haven't melted at all, bonus! The most pigmented one is the green one, whereas the silvery white doesn't give much color. I used some concealer on my eye lids, just as a base.




Renklerin elimdeki duruşu bu şekilde.

The swatches on my hand above.








Makyajımın bitmiş haliyse bu şekilde! Yeşil rengi tüm göz kapağıma yaydım. Turkuaz ve lacivert rengi karıştırıp alt kirpik diplerime geçtim. Siyah olan kalemi ise üst kirpik diplerime yaydım. Gümüş beyaz rengi göz pınarlarıma dağıtarak daha aydınlık bir görüntü elde ettim. Tüm kalemleri kullandıktan sonra, sevgili arkadaşım Aynur hediye ettiğinden beri bayılarak kullandığım Supershock siyah göz kalemimi gözlerimin içine çektim. Bu kalemler hakkında blogda bir yazı yazmıştım, ancak özel olarak siyahı hakkında da bir tane yazacağım. Çünkü hayatımda gördüğüm en kremsi ve kalıcı siyah kalem. Elimdeki minicik kaldığı için, sipariş ettiğim tam boyu gelince yazısını yazacağım. Son adım olarak Başak'ın blog satışından aldığım AVON Supershock maskaramla kirpiklerimi belirginleştirdim. Bu maskaraya bayılıyorum. Son videomda da kullanmıştım. 

That is the finished look of my makeup! I blended the green color all over my lids and mixed the turquoise and navy blue together and lined my bottom lash line. I used the black kajal to line my top line and the silver one in my tear duct area to brighten up. I've used all of the pencils that were sent to me and moved on with my own makeup bag. I used my all time favorite black pencil; Supershock in black to line my waterline and used a recent favorite of mine; Supershock Mascara. 






Bunlar da kullandığım diğer ürünler. Soldaki Aynur'un hediyesi AVON Positively Luminous aydınlatıcı pudra, ki beni hiç aydınlatmadığı için normal pudra olarak kullandım. Sağdaki de yine Aynur'un hediyesi olan ve çok sevdiğim Warm Glow bronz allık. İşte makyajımı başladığım gibi AVON ürünleriyle bitirdim. Yazıyı bitirmeden herşeyi ve tüm bu makyajı bir kenara bırakıp, kendinize bir adet siyah Supershock göz kalemi edinin, onsuz yapamayacaksınız diyor, herkese güzel bir gün diliyorum! Sevgiler!

Here are the rest of the products that I've used; AVON Positively Luminous Highlighter Powder and Warm Glow Bronzer. I finished my makeup, the way I started it; with AVON products. I hope you like it and count on Pixiwoo sisters and get yourself a black Supershock eye pencil! x


*** Bu şeker paketler hazırlanırken beni de düşünen AVON Türkiye ve Madam Brownie'ye sevgiler!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder