20 Temmuz 2013 Cumartesi

EOS Lip Balm

SCROLL DOWN FOR ENGLISH!


Günaydın! Bugün sizlere, çok zarif bir takipçim olan Tuğba'nın bana doğumgünü hediyelerinden birini; meşhur Eos Lip Balm'ı tanıtacağım. Yabancı blog ve vloglarda görüp de beğendiğim ve merak ettiğim ürünlerden biriydi bu minik şey. Elime geçtiğinden beri makyaj çantamdan ayırmıyorum ve aklıma estikçe çıkarıp sürüyorum. 

Good morning! Today I'll be reviewing the very well known EOS lip balm. I've been always wondering about this product and luckily, I was sent it by a very kind subscriber of mine for my birthday! I'm so happy to have it. It hasn't been out of my makeup bag since I got it.




Görünüş olarak epey şeker. Minicik top şeklindeki bu dudak nemlendiricisi Burts Bees kadar nemlendirmese de yeterli nem ve bakımı sağlıyor. Çok hafif bir şeftali kokusu var, buna bayılıyorum. Ülkemizde olsaydı bittikçe alırdım. Aranızda Eos Lip Balm'ı deneyen var mı?

The packaging is super cool and cute. It's a ball shaped lip balm and it moisturizes well. I'd repurchase if we had it in our country. Have you tried Eos yet?


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder