21 Temmuz 2013 Pazar

SLEEK Rose Gold Blush || Allık İncelemesi

SCROLL DOWN FOR ENGLISH!


Herkese iyi haftalar! Yeni haftaya, 2 haftadır severek kullandığım bir allıkla başlamak istedim. Sleek'in kontür kitinden sonra allıklarını da denemek istedim ve yine almama gerek kalmadan Cloud 10 Beauty ekibi tarafından havalara uçuruldum. Yabancı bloglarda en çok bu rengini duyuyordum. NARS Orgasm ve The Balm Hot Mama'nın arasında bir rengi var deniyordu, ancak bana sorarsanız alakası yok...

Have a wonderful week everyone! Today I'll be reviewing a blush, that I've been wearing almost every day for 2 weeks. I wanted to get my hands on Sleek blushers, right after I tried their contour kit and fell in love with it. Luckily, I was sent this beautiful piece by Cloud 10 Beauty. I'm so happy to have this in my collection. Having read other bloggers' reviews on it, I was expecting it to be somewhere in between NARS Orgasm and The Balm Hot Mama, but it turned out to be totally unique...




Renk tam da ismi gibi; altın ışıltıları olan gül rengi. Her tene yakışacak, epey pigmentli ve tek bir fırça darbesiyle tüm görüntünüzü aydınlatacak bir ton. Paketi de Iphone'un yarısı kadar. Sleek allıklara bir şans verin derim. Sevgiler!

The name says it all; Rose Gold is a beautiful rosy color with gold reflections. It's very pigmented, suitable for any skin tone and it brightens up your complexion with only one sweep. If I were you, I'd give Sleek blushers a try. You'll love it! x || **PS: Huge thanks to Cloud 10 Beauty, who allows me to reach any product that I couldn't get in my country. Thank you! <3




*** Normalde ulaşamayacağım ürünlere, bu kadar çabuk ve güvenli bir biçimde ulaşmamı sağlayan ve beni düşünen Cloud 10 Beauty'e teşekkürler! 


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder