25 Temmuz 2013 Perşembe

KEEP CALM AND CLOUD 10 BEAUTY! || Cloud 10 Beauty & Makyaj Videosu!



Günaydın! Bugün sizlere güzel bir haberim var! Twitter ve Instagram kullanmayanlar için buradan da duyurmak istedim. Sürekli alışveriş yaptığım Cloud 10 Beauty işbirliği ile günlük bir makyaj videosu çektim. Nihayet yayınlandı! Videodaki tüm ürünler tanıtmam için Cloud 10 Beauty tarafından gönderildi. Benim faydalanıp memnun kaldığım kadar sizlerin de kalmasını istiyorum. Bu sebeple bu yazının altına, cloud10beauty.com da en beğendiğiniz ürün ve fırçaları söylemenizi ve bir sonraki çekiliş ve makyaj yarışmam için bana fikir vermenizi rica ediyorum! Söylenene göre, alışveriş maillerinizin sonuna benim adımı ekleyerek destek vermişsiniz. İstediğiniz ürünlere ulaşmanıza en ufak bir katkım olduysa ne mutlu bana. Desteğiniz için çok çok teşekkür ederim! Videoya BURADAN ulaşabilirsiniz!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


http://cloud10beauty.com
http://youtube.com/cloud10beauty



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder