17 Temmuz 2013 Çarşamba

Maybelline FIT ME Concealer



Günaydın! Bugünün konusu Maybelline Fit Me kapatıcı. Maybelline'in kapatıcılarını çok seviyorum, uygun fiyatla alınabilecek en kaliteli ürünler olduğunu düşünüyorum. Keşke Age Rewind ve Fit Me de ülkemize gelse diyerek yazının girişini yapıyorum. Bu ürün bana, Alara'nın hediyesi. Biraz koyu kalan rengi, ben bronzlaştıkça koyu halkaları çok güzel saklıyor.

Good morning! Today's guest is Maybelline Fit Me Concealer. Mine is in the shade 10, and it's a little bit dark for me but it's covering better and better, since I'm slightly tanning.




Klasik sünger aplikatör uygulamayı çok kolaylaştırıyor. Kapatıcının yapısıysa oldukça kremsi, hatta kremdense likite biraz daha yakın. Kokusunun olmaması ve orta kapatıcılık vermesi sevmemi sağladı. Yakın zamanda videolarımda sıkça göreceksiniz. Bu aralar en çok bu kapatıcımı kullanıyorum. Sizin sevdiğiniz uygun fiyatlı kapatıcılar hangileri?

The spongey applicator makes application really easy. The formula is more liquid than cream, but somewhere in between. I love how it doesn't smell like anything and gives medium coverage. What's your favorite drugstore concealer?


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder