15 Temmuz 2013 Pazartesi

SLEEK Lipstick Palette - Ballet





Günaydın! Sleek ruj paletlerini ilk gördüğüm günden beri deli gibi merak ediyordum. Alışverişin yanında bir de dostluk kurduğum Cloud 10 Beauty çalışanları, içlerine doğmuş gibi bana bu güzelliği hediye ettiler. Yeri gelmişken ufak bir not: Bloggerlığın başından beri, hiç bir markadan ürün dilenmedim. Dilenenleri de şaşkınlıkla izledim. Özellikle 2 selülit kremi için birbirine girenlerin, Cloud 10'in bana ürün göndermesiyle ilgili konuştuğu duyumunu aldım. Ben imkanım doğrultusunda bu siteden tonla alışveriş yaptım. 'Neden Görkem'e gönderiliyor?' demeden önce, bu işin başından beri hem İngilizce, hem de Türkçe, eşit özenle yazdığımı fark etseydiniz keşke. Instagram'ı neden hem İngilizce, hem Türkçe kullandığımı da açıklamış oldum sanırım. Bir diğer konuysa dün öğlen saatlerinde Twitter'dan uğradığım saldırı. Ben görmedim, çünkü yazan kişi anında silmiş. Blogger arkadaşlarımın haber vermesiyle duydum. Sahte çekiliş yapıyormuşum ve çekilişime aynı IP'den bir çok katılım oluyormuş. Bu arkadaş o kadar iyi niyetliymiş ki beni uyarmış. Ben de onu engelleyip çekilişi bitirmişim??? Youtube'a koyduğum çekiliş videolarını, bittikten sonra hala katılanlar olduğu için siliyorum. Evet, altına saçma sapan yorumlar geliyor ve engelliyorum. Çünkü bomboşsunuz ve benim hediyelerim size çıkmadı, çıkmayacak. Her çekilişimde uyarı olarak aynı hesaptan birden fazla katılım yapmayın diyorum, yapanları farkedip diskalifiye ettiğimi söylüyorum. Kendimde bulunan ürünlerden birer tane daha alıp hediye ediyorum ve her seferinde kazanamayanların beni taşlamasıyla karşı karşıya kalıyorum. İftira atacak kadar canınızı yakan nedir, göremiyorum. Sizin için biraz terbiye, biraz cesaret, biraz da dürüstlük diliyorum. Malum iftira atandan her türlü kötülüğü beklerim. Neyse. Bunları yazmak istemezdim, ancak bir yerden sonra cevap verme ihtiyacı hissettim. Bu konuyla ilgili ne bir soru almak, ne de benzer şeyler duymak istemiyorum. Dönelim ruj paletine. :) 

Good morning! I was really wondering about these lovely lipstick palettes, since I've seen them. Luckily, I was sent one of them by Cloud 10 Beauty, which is my favorite online shopping site! Thank you, I think I'm in love with it! <3




Bendeki Ballet adındaki palet, saten, ıslak ve mat bitişli 4 muhteşem renk içeriyor. Favorilerim, ilk baştaki kremsi uçuk renk ile en sondaki pembe renk. Bu paletler çantada taşımak için ideal ve çok kullanışlı. Sleek'ten beklemediğim kadar pigmentli. Aşağıda, elime verdikleri rengi görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız. Rujlar kokmuyor, akmıyor, birbirine geçmiyor, bulaşmıyor. Sanırım diğer renklerini de alacağım!

The palette I have is Ballet, which includes 4 different lipsticks with satin, gloss and matte finishes. My favorites are the first one, which looks like a glossy nude and the last one, which is a pinky toned lipstick. These palettes are very handy and great to keep in your hand bag. I have to mention that they're really pigmented. You'll see what I mean, when you scroll down and see the swatches on my hand.






Yalnızca bir kat geçtim ve verdiği renklere bakın! Ciddi anlamda çok sevdim. Farklı renklerini de aklıma yazdım! Sipariş vermek için www.cloud10beauty.com 'a tıklayabilirsiniz!

I swatched them only once and look at the color pay! I really love them all! You can visit www.cloud10beauty.com and order one, right NOW! x


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder