10 Temmuz 2013 Çarşamba

ÇEKİLİŞ SONA ERDİ!!!! // GIVEAWAY CLOSED!!!






HEDİYELER: MAC Patina ve Charcoal Brown fardan oluşan ikili MAC palet ve MAC Coffee göz kalemi. Bu 2 farın gözümdeki duruşunu görmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.


Günaydın! Bugün benim doğumgünüm! 23. yaşıma elveda derken, hala nasıl bu kadar büyüdüğümü düşünüyorum. İlkokula başladığım gün dün gibi aklımda. Konudan sapmadan çekilişe geçmek istiyorum. Doğumgünüm gelmeden, sizlerden aylarca hediyeler aldım. Kargo firmaları kapımı aşındırdı. Tanımadığım ama beni her sabah 09:30'da, elinde kahvesiyle takip eden büyük küçük herkese çok ama çok teşekkür ediyorum! Gönül isterdi ki, her birinize birer hediye verebileyim, ancak çekiliş kumbaram anca bu kadarına yetti. Aranızdan bir kişi, yukarıda gördüğünüz ürünleri kazanacak. Şartlar her zamanki gibi, çok basit. Birkaç hatırlatma yaparak ve kuralları yineleyerek çekilişi başlatmak istiyorum.

KURALLAR VE BAZI DETAYLAR

1) Blogumu Bloglovin ve ya Blogger(Google Friend Connect) üzerinden takip etmeniz.

2) Bu yazının altına hayatınızın şarkısını yazmanız. Lütfen bu adımı atlamayın. Zamanım olunca hepsini tek tek dinleyeceğim. Benimkini sorarsanız... Bir tane seçemeyerek Puddle Of Mudd - Blurry, Maroon 5 - No Curtain Call, Keane - Everybody's Changing ve Christina Perri - A Thousand Years derim. Tabii ki dahası var ama bu kadara indirebilirim. :)

3) Yapacağınız yorumun sonuna mutlaka ve mutlaka size ulaşabileceğim bir mail adresi bırakmanız. Ek olarak Twitter ve Instagram isimlerinizi de belirtirseniz size ulaşmam kolaylaşır.

4) Lütfen, YALNIZCA 1 YORUM BIRAKIN. Bırakılan yorumlar 75'i geçtiğinde LOAD MORE'a basmadan diğer yorumları göremiyorsunuz. Aslında yorumlarınız bana ulaşıyor, ancak BEN ONAYLAYINCA yayınlanıyor.

5) Twitter, Facebook, Instagram gibi sanal ortamlarda paylaşma zorunluluğu yok. Paylaşırsanız tabii ki duyulmasına sevinirim, ancak bu size ek hak kazandırmayacak.

6) Aynı zamanda, yarın sabah yalnızca Instagram üzerinden yapacağım bir çekilişim daha olacak. Çok sevdiğim bir kitap olan Kürk Mantolu Madonna ve yanında Clinique Chubby Stick hediye edeceğim. 2 gün içinde sonuçlandıracağım. Instagram'dan beni takip etmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.

7) Son olarak, Ağustos başında ailemle gideceğim kısa seyahat sonrası, blogumda büyük bir makyaj yarışması yapacağım. Kazananlar güzel hediyelere sahip olacaklar. O yüzden bu çekilişi kazanamayanlar üzülmesin lütfen! 

8) Çekilişin bitiş tarihini tam verememekle birlikte, her zamanki gibi çok uzun tutmayacağımı ve kazananı hem buradan, hem de Twitter'dan duyuracağımı eklemek isterim. Hepinize bol bol şans ve güzel bir yaz diliyorum! Sevgiler! <3


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Bloglovin: gorkemkarman
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder