4 Temmuz 2013 Perşembe

Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum? || How Do I Clean My Brushes?






Günaydın! Bugün sizlerle, geçenlerde yüklemiş olduğum videoyu, yani fırça temizleme rutinimi paylaşacağım. Videodaki ufak açıklamalarla nelere dikkat ettiğimi görebilir, videoya BURAYA tıklayarak ulaşabilirsiniz. Sevgiler! Minik bir ekleme: "Fırça temizleme videosunun altına nasıl olumsuz bir yorum gelebilir ki?" derken, 'Akan su beni çok rahatsız etti.' gibi buz gibi bir yorumla karşılaştım. Devamında da farklı bir kişi tarafından küfürlü bir ifadeye maruz kaldım. Güzel bir dille uyarılmaya açığım, çok da mutlu olurum, ancak videonun içine girip suyu kapatma imkanım yok. Adam akıllı, kibar bir dille uyarsanız bir dahakine dikkatli olup, uyarınız için teşekkür ederdim. Lütfen benim videolarıma yorum yapmak için yapmayın. İsminizi gizleyince de ağzınıza gelen herşeyi söyleyebileceğinizi sanmayın. 

Good morning! I've uploaded a video a couple of days ago and it's about my brush cleaning routine! You can click HERE to watch it! x


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder