30 Kasım 2012 Cuma

Face Of The Day - Urban Decay Naked Paletim Sizin Olsun!



Merhaba! Bugün, uzunca bir zamandır 'Günün Makyajı' yazısı yazmadığımı farkettim. Ve yakın zamanda 2. jenerasyonu ülkemizde satışa çıkan Urban Decay Naked Palet'in orjinalini neden hiç kullanmadığımı sordum kendime. Cevap basit; o kadar çok ışıltılı bronz tonlarda farım var ki, bu palete sıra hiç gelmiyor. Biri geçen sene yeni yıl gecesi olmak üzere toplamda 6 kez kullandığım bu paletin hakkını veremediğimi düşünüyorum ve sizlerden birine hediye etmek istiyorum. Şart şurt yok, tek istediğim blogumun izleyicisi olmanız ve bu postun altına bu paleti neden istediğinizi yazmanız. Sırf bu palet için blog açıp beni takip etmeye başlayanların ise yourfaceismycanvas8@gmail.com adresine mail atarak bana bunu, tam isimleri ve blogtaki kullanıcı isimleriyle birlikte bildirmeleri de gerekiyor. Unutmayın bu yazının altındaki yorumları yazan kullanıcılardan yalnızca biri kazanacaktır. Gelelim YENİ PALETİNİZİ kullanarak yaptığım son makyajıma.






Işıktan dolayı isimler çıkmadığı için farların adlarını soldan sağa sıralıyorum; Virgin, Sin, Naked, Sidecar, Buck, Half Baked, Smog, Darkhorse, Toasted, Hustle, Creep ve Gunmetal.

Gelelim benim bu makyaj için hangilerini kullandığıma.




GÖZLER

- Urban Decay Primer Potion (Göz makyajı bazı)
- Urban Decay Sin, Toasted, Hustle, Darkhorse. (Paletten kullanılan farlar)
- Make Up For Ever Aqua Eyes Black Eye Pencil (Siyah göz kalemi)
- L'oreal Volume Million Lashes (Rimel)


YÜZ

- Chanel Vitalumiere Foundation B20 (Fondoten)
- MAC Melba Blush (Allık)
- Nars Concaler Duo (Kapatıcı)


DUDAKLAR

- MAC Kinda Sexy Lipstick
- MAC Boy Bait Lipgloss








10 Aralık Pazartesi günü ise Naked Palet'e sahip olmanız için son gün. Umarım gerçekten isteyen ve benim aksime hakkını verecek birine gider! Sevgiler:)


instagram: gorkemkarman

yourfaceismycanvas8@gmail.com


NOT: Bu palet yaklaşık 7-8 ay önce İtalya,Roma Termini'deki Sephora'dan satın alınmış ve tam 6 kez kullanılmıştır. Onun dışında, Naked adlı renk kaşlarımı doldurmak için kullanılmıştır. Virgin ve Buck adlı far 3'er kez kullanılmış ve diğer renklere maalesef el bile sürülmemiştir. VE sevgili İnci'nin hatırlatmasıyla; içinden normal şartlarda çıkan Urban Decay far fırçasını cadılar bayramı vesilesiyle yapay kana bulayıp çöpe atmak zorunda kalmıştım. Kusura bakmayın ve iyi şanslar! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder