2 Aralık 2012 Pazar

Weekend Post / Haftasonu ve Urban Decay Naked!



Öncelikle herkese iyi Pazarlar! Bu haftasonu neler yaptığıma ilk olarak makyajımla başlamak istiyorum. Dudak ağırlıklı olmasını istediğim için lipstick koleksiyonumdan rastgele seçtim; ve Mac Up The Amp geldi elime. Bu ruju çok istemiştim ve son gidişimde Roma'dan almıştım. Gelelim bu mor ruju nasıl uyguladığıma.

Hello everybody! This weekend, I was in the effect of the purple / plum lips so I picked Mac - Up The Amp for the weekend. This lipstick was always in my wishlist and I bought it in Rome a couple weeks ago. Let's see how it looks on me. Have a nice Sunday!




Öncelikle yüzümü temizleyip nemlendirdim ve 10 dakika sonra Laura Mercier Renkli Nemlendirici'min en açık rengi olan Porcelain'i parmaklarımla tüm yüzüme uyguladım. Göz altımı Nars Duo Concealer'ın Honey rengiyle kapatıp, üst kirpiklerime L'oreal Volume Million Lashes, alt kirpiklerime ise Clinique Bottom Lash Mascara uyguladım. Kaşlarımı Mac Omega far ile doldurup, yanaklarıma hafifçe Mac Mocha allık uyguladım ve dudaklarıma da Mac Up The Amp adlı ruju sürerek, daha sonra da uygun renkli bir kalem olan Mac Magenta ile ufak tefek düzeltmeleri yaparak makyajımı bitirdim. Aslında bordo ve kırmızı ruju nasıl uyguluyorsam öyle uyguluyorum çok renkli lipstickleri. Çünkü makyajda tek bir odak noktası olmalı ve siz dikkati dudağa çekmeyi seçtiyseniz kalan kısım çok daha doğal durmalı. 

After cleasing and moisturizing my skin, I blended my Laura Mercier Tinted Moisturizer in the shade Porcelain using my fingers, then concealed under my eyes with the Nars concealer duo in the colour Vanilla/Honey. Then L'oreal Volume Million Lashes Mascara on my top, Clinique Bottom Lash Mascara on my bottom lashes. Filled my brows in with Mac Omega eyeshadow and gently popped a little bit of Mac Mocha blusher on the apples of my cheeks. With the lips, I used Mac's Up The Amp, which is a purple/plum shade with a moisturizing formula then perfected my thin lips with Mac Magenta Lip Pencil. Just like wearing burgundy or red lips, when the focus is on the lips, I go very very natural with the rest of my make up.




Mac Up The Amp - Magenta




Up The Amp - Magenta




Instagram: gorkemkarman




Bu haftasonu bol bol günlük tuttum. Yazdıkça kendimi iyi hissediyorum ve yazmanın biriyle dertleşmekten ya da bağırıp çağırmaktan daha farklı, rahatlatıcı bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Daha sonra kış bahçesinde bol bol çay içtim. Şirin bir kupada içilen bergamotlu Earl Grey çayın da bana çok iyi geldiğini düşünüyorum. Daha sonra blogumun Aralık ayı planlamasını yaptım ve yeni yıldan beklediklerimi not aldım. Sonra kız kardeşimi alıp Twilight serisinin son filmi olan Breaking Dawn Part II'ye gittim. Film başlamadan mısır bitti ama hazırlıklıydım. Harikaydı film ve düşündüm de vampirler bile evli, mutlu, çocuklu olabiliyor. Şaka bi yana gerçekten çok keyifliydi ve eski nişanlım Robert Pattinson'a veda etmek benim için çok zor oldu.




Maddame Tussaud's Amsterdam - 2012 Mart :)




Bu da kardeşimle film başlamadan çektiğimiz bulanık bir kare:)


Gelelim çekilişe! Ben aman çekiliş yapayım diyerek girmedim bu işe aslında. Gerçekten kullanmadığımı farkettim ve anneme verip orda çürüyeceğine, bu palet gerçekten isteyen birinin olsun dedim. İyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum çünkü o kadar çok isteyen varmış ki ve o kadar tatlı şeyler yazıyorsunuz ki gerek mail gerek yorumlarınızla. Tek bi kazananın olacak olması ve diğerlerinin hissedeceği hayal kırıklığını düşünmek beni şimdiden üzüyor. Ancak bu vesileyle gerçekten bir sürü tatlı insan ve blogla tanıştım. Ayrıca benim çekilişimden bloglarında ayrı ayrı bahseden sevgili İnci ve Başak'a ayrıca teşekkür ediyorum. Daha çok insana ulaşmamı sağladılar, zaten ikisi de bu işe girdiğimden beri tam destek yanımdalar. Henüz yüzyüze görüşemesek de ikisini de gerçekten seviyorum ve bir gün tanışıp makyaj adına da bir şeyler yapmayı istiyorum.

Çekilişe geri dönersek; sıralama karışmasın diye yorumlarınıza cevap veremiyorum, o yüzden sizlere buradan topluca bir teşekkür etmek istiyorum. Zaman ayırıp blogumu okuduğunuz ve katılımınız için. Kaybedecek olanlardan da şimdiden özür diliyorum. Çocukça belki ama ben bunu dert ettim kendime. Bundan sonra ya bir daha çekiliş yapmayacağım ve bu olay son bulacak, ya da katılan herkes tek tek bir şeyler kazanabilsin diye her aya bir hediye koyacağım. 

Tekrar tekrar herkese çok teşekkür ediyorum, çekiliş için tek şartın blogumun izleyicisi olup, çekiliş yazısının altına bu paleti neden istediğinizi yazmak olduğunu hatırlatmak istiyorum. O yazıya gitmek için ise BURAYA tıklamanız yeterli. Son olarak sizlere bu haftasonu en çok dinlediğim şarkıyu bırakıp gidiyorum. Şarkı için buraya. Herkese sevdikleriyle birlikte geçireceği iyi Pazarlar! :)


Bana ulaşın:

Instagram: gorkemkarman
Twitter: @gorkitocum
Mail: yourfaceismycanvas8@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder