4 Kasım 2012 Pazar

Bold For The Fall / Koyu Sonbahar!



Merhaba! 1 haftalık bir aradan sonra ilk yazım yine sohbaharla ilgili olsun istedim, çünkü gittiğim her yere yağmuru çamuru da götürdüğümü farkettim. Havalar serinledikçe koyu renklere yapıştığımı farkettim ve bu ara en çok sevdiğim ve sık kullandığım ürünlerden bir çifti tanıtmak istedim! MAC Pro Longwear Blush - Stubborn & MAC Captive Lipstick.




MAC'in Office Hours serisinden olan bu allığın rengini tanımlamak oldukça zor. Mürdüm alt tonlu vişne çürüğü denebilir. Tamamen mat bir sonuç veriyor ve oldukça pigmentli. Buğday ve esmer tenlilere daha çok yakışacağını düşünsem de çok beyaz tenli olmama rağmen bende de hoş durduğunu düşünüyorum. Bu kadar koyu renkli ve oldukça pigmentli olan ürünleri uygularken büyük fırçalara az miktarda ürün almakta fayda var diye düşünüyorum.




Captive ise MAC'in kalıcı serisinden vişne çürüğü bir renk. Bordo ve kırmızı kadar cesaret gerektirmeyen ama yalnızca maskaralı bir görüntüyü bile bir anda muhteşem hale getiren, en sevdiğim rujum! Tüm rujlarım arasından yalnızca bir tane seçmem gerekseydi kesinlikle bu olurdu. Kırmızı ve bordoya çok cesareti olmayan her beyaz tenli kadının makyaj koleksiyonunda bulunmalı!






Ben bu ikiliyi birbirine çok yakıştırıyorum ve çok severek kullanıyorum. Sizin sonbahar/kış için en sevdiğiniz kombin hangisi? 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder