6 Kasım 2012 Salı

En İyi Göz Kremi! / The Best Eye Cream Ever!



16 yaşından beri göz altı kapatıcısı kullanan bir insan olarak yüzümde en erken kırışma beklediğim bölgem göz altlarım. 21 yaşımdan beri de bunu engellemek, geciktirmek için göz altı kremleri kullanmaktayım. Şu ana kadar Clinique ve Darphin'i denedim ve ikisinin de pek etki ettiğini görmedim açıkçası. Cildim aşırı kuru olduğu için göz altlarımın yoğun neme ihtiyacı var ve ben hayatımın kremini buldum! 

Since I've been using under eye concealers since I was 16, I'm highly concerned about aging of my under eye area. I started to take care of around my eyes 2 years ago and I've tried Clinique and Darphin's eye creams and neither of them did anything, to be honest. As my skin is super dry, I need something very moisturizing for my eyes and I think I found it!




Roma'dan ayrılmak üzere havaalanına giden treni beklerken MAC'e girip 'öylesine' bakmak istedim ve 2 allık, 1 lipstick, 1 de krem alarak ayrıldım. ÖYLESİNE GİRMİŞTİM. Neyse, hakkında hiç bir yorum ve ya içeriğini bile okumadan, hatta fiyatını bile sormadan MAC Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream denen bu kremi aldım. İyi ki de almışım. Özelliklerini şu şekilde sıralayabilirim;

- 15 ML'lik ürün 35 Euro.
- Sedefli kalın ama küçük ambalajı mükemmel.
- Göz altlarımı ve çevresini aşırı nemlendiriyor.
- Mükemmel bir makyaj bazı, kapatıcının çizgilere dolmasını engelliyor.
- Kokusu yok.
- Gözlerin yorgunluk ve şişkinliğini alıyor.
- Çok yoğun formülü sebebiyle pirinç kadar ürün iki göze de yetiyor.


Let me tell you about this best eye cream ever; MAC Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream:

- 35 Euro for 15ML.
- Glittery and handy little packaging.
- Moisturizes deeply.
- A perfect make up base for concealer.
- Makes the fine lines disappear.
- No scent.
- Helps with puffiness and tiredness.
- Very dense so a pea sized amount is enough for both of your eyes.




Kısacası şu ana kadar işe yarayan tek göz çevresi kremini bulduğum için çok mutluyum. Yukarıda sıraladığım özellikler size de cazip geliyorsa mutlaka denemelisiniz. Sizler hangi markaların göz çevresi ürünlerini denediniz?

All in all, this is the only eye cream that actually works. I'm so happy about this purchase. What are your favorite eye creams? Which brands have you tried? 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder