16 Kasım 2012 Cuma

MAC 116 Allık Fırçası



Erkek arkadaşımın hediyesi olan bu fırçanın ilk bakışta sıradan bir allık fırçası gibi durduğunu biliyorum ve yaklaşık 1,5 senedir kullanmama rağmen farkını daha yeni yeni anlıyorum. Başka hiç bir fırça en pigmentli ve ya hafif allıkları bu kadar homojen uygulayamıyor. 




Şekil olarak MAC 224'e benziyor, ancak boyut olarak 5,6 kat büyüğü tabii ki. Konik şekli sayesinde fırçanın ucuna istediğim pudra allıktan ufacık bir miktar alıp, fırçanın tombikleşen yeriyle yayıyorum. Ve mükemmel sonuç!




Keçi tüyünden yapılmış bu fırçada hiç tüy dökülme sorunu yaşamadım. MAC'in fırçalarının tüy kalitesi ve saplarının ince ve şık olması çok hoşuma gidiyor ve bütün MAC fırçalarımı çok seviyorum. 




İlk alındığında daha sıkı ve ufak görünen bu fırça kullanıldıkça açıldı ve bu şekli aldı. Uzun lafın kısası; benim şu ana kadar en memnun kaldığım allık fırçam 116 oldu. Pudra ve ya toz highlighter için de kullanılabilir ama ben yalnızca pudra formüllü allıklar için kullanmaya devam edeceğim. Bana hediye geldiği için ve İtalya'dan alındığı için Türkiye fiyatını bilmiyorum ama tahminimce 75 TL civarıdır diye düşünüyorum.

Sizin favori allık fırçanız hangisi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder