31 Mart 2014 Pazartesi

Real Techniques Pudra Fırçası



Günaydın! Bugün sizlere son zamanlarda sıkça kullandığım pudra fırçamı tanıtmak istedim. Real Techniques benim 2 senedir kullandığım, diğer fırçalarımı bir kenara attıran markadır. 

Koleksiyonumda her fırçasından çifter çifter olmasına rağmen pudra fırçasına elim bunca zaman bir türlü gitmedi. Nihayet geçen haftalarda bir anda gaza geldim ve kozmela.com 'a girdim. Şansıma stokta yoktu. Ben de hevesim kaçmadan alayım diye dermomarket.com 'dan sipariş ettim. Ertesi sabah elimdeydi.




Markanın diğer fırçaları gibi yumuşacık, tüy dökmeyen, yıkaması, kuruması kolay olan bu pudra fırçası benim yüzüme epey büyük. Zaten bu kadar süre satın almamamın sebebi de buydu ancak fondotenimin parlaklığını tek hamlede alması çok hoşuma gitti. Şimdi iyi ki almışım diyorum.

Büyüklüğü sebebiyle göz ve burun çevresi gibi dar alanlarda hiç başarılı değil ancak alın ve yanaklarda doğal bir sabitleme yaratıyor. Her türlü pudrayla uyuşan bu fırçayı tüm yüzümü ve boynumu bronzlaştırmak için de kullanıyorum.




Tüyleri hem çok sık, hem de yu-mu-şa-cık. Kedim bile bayıldı. Patilerinin arasına alıp mırlıyor, siz düşünün. :)




Boyutunu görebilmeniz için Blush Brush ve Multi Task Brush'la da fotoğraflamak istedim. Hepsinin yeri ayrı ama kısıtlı zamanda tek fırça darbesiyle pudra uygulamak istiyorum Real Techniques Powder Brush bir adım önde. Sizin favori pudra fırçanız hangisi?


Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder