17 Mart 2014 Pazartesi

Chanel Inspiration || Krem Allık



Günaydın! Haftanın ilk gününden herkese merhaba! Bugün ilk Chanel allığım, aynı zamanda en sevdiğim krem allığımı tanıyacaksınız. Bu arada bu olup bitenin sorumlusu blogger arkadaşım Pınar'dır. Pınar'ın blogunu hala takip etmiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz. Buraya tıklayarak onun gözünden Inspiration'ı okuyabilirsiniz...




Ürün sade ama şık bir kesede geliyor. Chanel farkını hissetmeye ambalajdan başlıyorsunuz.




Allık gerçekten ufacık. Ürün 2,5 gram. 




Nereden başlasam bilemiyorum. Sanırım renkten girmeliyim konuya. Gerçekten beyaz tenlere çok çok yakışacak mavi alt tonlu uçuk bir pembe. Sim ya da ışıltı barındırmıyor. Formüle gelirsek, mucize gibi bir şey. Islaklık bırakmayan, yapış yapış olmayan ilk krem allığım. Krem demek de tuhaf geliyor esasında çünkü bitişi ne krem, ne de pudra. İkisinin ortasında bir yerde. Kolay uygulanması, pigmentasyonu ve doğal duruşunu krem allıklardan, kalıcılığını ve yüze rahat dağıtılmasını da pudra allıklardan almış. Harika bir harman olmuş.




Parmaklarla ya da fırçayla, farketmiyor. Her şekilde ciltle çok güzel bütünleşiyor ve allık sürmemiş gibi görünen pembe yanaklara kavuşuyorsunuz. 




Yanağımdaki duruşu bu şekilde. Fotoğraftaki görüntüyü elde etmek için normalde uyguladığımdan biraz daha fazla sürdüm. Buna rağmen çok naturel bir bitiş elde ettim. Yağlı ciltlerin de çok seveceği bu allığı Sephora'da ve Sevil'de bulabilirsiniz. Bu arada anlamadığım bir şekilde fiyatı sürekli değişiyor ve mağazalarda farklılık gösteriyor. Ben 10 gün kadar önce 109 Lira'ya Sephora'dan satın aldım. Sevgiler!

*Aslında ürün limited edition (sınırlı sayıda) görünüyor ancak ben hangi Sephora'ya baksam stokta görüyorum.


Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder