5 Mart 2014 Çarşamba

#kadınaşiddetehayır #kadınaşiddetedur || Jane Iredale REZALETİ!



'Günaydın!' demeyi çok istesem de çok can sıkıcı bir yazıyla karşınızdayım. Sevgili blogger arkadaşım Neslihan (tıklayın) aylar öncesinden kadına şiddete hayır temalı bir makyaj paylaşacağımız büyük ve mesajlı bir proje için bana ve diğer arkadaşlarıma mail atmıştı.

Maksat farkındalık yaratmak, tepki göstermekti, ancak uyanır firmalardan Jane Iredale kadına şiddet temalı bir YARIŞMA başlatarak ortalığı birbirine kattı. Kimin dudağı daha çok patladıysa, kimin burnu daha çok kanadıysa o kazanacaktı. İnanılmaz! Sinirimi kelimelerle ifade edemiyorum.

Kadınların incindiği, yıprandığı, hırpalandığı, aşağılandığı ve hatta ÖLDÜRÜLDÜĞÜ bir olay üzerinden yarışma düzenlemek nasıl bir hadsizlik, nasıl bir ruhsuzluktur!?!

Tonla tepki almalarına rağmen, özür dileyecekleri yerde pişkin pişkin 'Bizim reklama ihtiyacımız yok arkadaşlar ;))) kips cıks' şeklinde atarlı ergen modunda cevaplar verdiler.

Az önce (ben bu yazıyı yazarken saat 01:00) nihayet yarışmayı durduracaklarını belirten bir yazı yayınladılar. Peki pişmanlıktan mı? Hayır. 'Bir daha sizin ürünlerinizi almayacağız, herkese bu terbiyesizliği yayacağız.' mesajlarından sonra U dönüşü.

2 senedir blog yazıyorum ve hayatımda ilk defa kelimenin tam anlamıyla 'atarlı' bir yazı yayınladım. Çok üzgünüm ancak sinirimi hala tam olarak ifade edebilmiş değilim.

Hayatımda bu markanın tek bir ürününü alıp denemedim ve şimdi iyi ki diyorum! Kadınları ez, incit, sonra da üzerlerinden prim yap, para kazan. Başka?

Lütfen bu saygısızlığı, ruhsuzluğu yayalım!



Sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder