24 Mart 2014 Pazartesi

MAC Petal Power Allık



Günaydın! Haftayı ışıl ışıl bir allıkla karşılayalım istedim. MAC'in son koleksiyonu A Fantasy Of Flowers ile gelen allıklardan biri olan Petal Power, blog vasıtasıyla tanıştığım arkadaşım Gözde'nin hediyesi. 




MAC'in mineralli allıklarını ışıltılı bulduğum için son zamanlarda pek yaklaşmıyordum. Hatta şu ana kadar kullandığım en ışıltılı allık bu, bu sebepten hediye gelmeseydi almaya cesaret edebilir miydim bilmiyorum.




Allık 3.2 gram ve koleksiyon ürünü olduğu için sınırlı sayıda. Rengi ise fazlaca gösterişli…




Ne kadar yansıtabiliyorum bilmiyorum ama tam anlamıyla altın ışıltıları olan mercanımsı pembe. Işıltıları epey belirgin, öyle ki bu allığı sürdüğümde aydınlatıcı kullanmıyorum.




Yanaklarımdaki kalıcılığı ise inanılmaz başarılı. Fondotenin üstünde bazsız rahat 7-8 saat kalıyor.






Duruşu ise bu şekilde. Normalde koleksiyon ürünlerinden hoşlanmasam da buna bayıldım. Yüzüme anında bir tazelik ve aydınlık getiriyor. Siz ne düşünüyorsunuz?


* Bu ürünü tükenmeden maccosmetics.com.tr veya MAC mağazalarından alabilirsiniz. Sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder