29 Mart 2014 Cumartesi

MAC Çekilişi!



Günaydın! Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama evet, güzel ülkemde Youtube'a erişim de yasaklandı ancak asıl mesele bu değil. Korkunç olan tüm bu ilkelleşmenin altında yatan sebepler. Ülkecek nereye gittiğimiz asıl problem. Neyse, siyaset yapmadan konuya gireceğim. Yasak beni pek bağlamıyor. Aksine, 3 tane ışık edindim, sabah akşam video çekiyorum. Haftada 3 gün (Pazartesi, Perşembe, Cumartesi) yeni birer video yüklemeye devam edeceğim.

Erişimin engellendiği günün sabahı bir çekiliş başlatmıştım. Sevdiğim 3 Mac ürününden oluşan paketi kazanmak için videomu izleyebilirsiniz. Hala Youtube'a erişim sağlayamayanlar varsa buraya tıklayarak Tunnel Bear'ı indirebilirler. Bu hızlı program sayesinde Twitter ve Youtube'a sorunsuzca giriyorum.



*Yarın oy vermeyi unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder