21 Mart 2014 Cuma

Benefit Daveti & Yeni Ürünler!



Günaydın! Geçtiğimiz hafta Benefit sponsorluğunda Youtube kanalımın 50.000 izleyiciyi aşmasını kutladık. Akasya Sephora bizlere kapılarını açtı. Benefit, çekiliş kazananlarını yeni pudrası Agent Zero Shine ile, diğer davetlileri de minik armağanlar ve leziz ikramlar ile şımarttı.

Gerçekten her saniyesi içime sinen bir organizasyondu. Evden çıkmadan önce kameramı şarj ettim ve her anı ölümsüzleştirmeyi planlayarak yola koyuldum ancak o kadar keyifli vakit geçirdim ki kamerayı elime çok fazla alamadım. Yine de sizlere 6-7 dakikalık bir vlog çektim. İzleyip pastadan bir dilim almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Beni izleyen 54.000 kişiden biriyseniz, ya da değilseniz, çok teşekkür ederim! <3


Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder