10 Mart 2014 Pazartesi

Clinique High Impact Maskara



Yeni bir haftadan herkese günaydın! Yaklaşık 2 aydır severek kullandığım High Impact maskaramı tanıtma zamanım geldi de geçiyor bile. 

High Impact benim uzunca zamandır aklımda olan ancak maskara çekmecemdeki hızlı sirkülasyon sebebiyle bir türlü el atamadığım bir üründü. Son Roma ziyaretimde sınavım iyi geçince kendimi ödüllendirmek için Sephora'ya koştum ve bir tane kaptım. İyi ki de yaptım.




Nihayet fırçası ve dişleri plastik olmayan ve sevebileceğim bir maskara buldum. Fırça hem alt hem de üst kirpiklere çok muntazam bir şekilde oturuyor ancak ürün ilk 1-2 hafta fazlaca ıslak yapıda olduğu için ve fırçanın tüyleri epey sık ve bitişik olduğu için göz kapaklarınıza epey bir bulaşıyor. 2 haftalık kullanım sonrası maskaranın kıvamı biraz daha katılaştığı için bu sorun çözülmüş oluyor.

Rengi simsiyah ve gün içinde akmıyor, dökülmüyor. Kirpiklere 10/6 uzunluk, 10/9 siyahlık ve 10/6 hacim veriyor. Benimkileri biraz yapıştırsa da gün içinde akmadığı ve açık renk kirpiklerimi simsiyah yaptığı için günlük kullanımda son zamanlardaki favorim oldu bile.






Her açıdan çekmeme rağmen maskara fotoğraflama konusunda hala çok başarısızım. Yukarıda göründüğünden çok daha güzel bir sonuç veriyor.

Clinique'in maskaralarını günlük kullanım için çok beğeniyorum. Sizin de ilginizi çektiyse bu ürünü; Sephora, Sevil ve Clinique Online'dan satın alabilirsiniz.

İncelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. Mutlu haftalar!

*Satış fiyatı: 65TL.


Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder