17 Eylül 2013 Salı

NARS Radiant Creamy Concealer || Kapatıcı İncelemesi



Günaydın! Günün yazısı yine bir kapatıcı üstüne olacak, ancak sıradan bir kapatıcı değil, çok çok iyi bir kapatıcı. Gelin NARS Radiant Creamy Concealer'ı birlikte inceleyelim...

Good morning! Today's review will be on NARS Radiant Creamy Concealer, which is a new goodie of mine. Let's get into it...




Öncelikle dış görünüşünü çok sevdiğimi belirtmeliyim. Klasik NARS kauçuğu, bu tüpün siyah kapağında da bizi selamlıyor. Her ne kadar çok çabuk kir tuttuğu için sevilmese de, aşırı titiz olan ben bu dokuya bayılıyorum. Bunun dışında tüpün ince uzun olması da çok şık duruyor.

Let me start by saying that I love the packaging. The head of the tube, which is black, has the same velvety texture, that all of the NARS blushers have. Although it can get dirty easily, I love it! I also like it being thin and long. So chic.




Bendeki rengi Light 2, yani en açık serinin 2. tonu olan Vanilla. MAC'te NW15'e denk geliyor. Ne çok pembe, ne de çok bej. Mükemmel bir NC, NW dengesi mevcut. 

I have it in the shade Vanilla / Light 2, which is similar to MAC NW15. It's not too pink, not too beige. Perfectly balanced!




Ürün süngerli bir aplikatörle geliyor. Bu kimilerine hijyenik gelmese de, bu ürün sadece bana ait ve başkasında kullanmıyorum. Dolayısıyla temizliğinden %100 emin oluyorum. Yapısına geçmeden önce eklemek istediğim bir nokta daha var; o da bu ürünün, yazısını şurada yazdığım Collection 2000 kapatıcıyla neredeyse birebir olduğu...

The product comes with a spongey applicator, which may not sound hygienic at first, but this stuff belongs to me and I use it only on my own. Before we get into details, I should tell you that Collection 2000 concealer is a really great dupe to this...




Her ne kadar tüplü kapatıcılar likit formda olsa da, bu ürün tamamen krem yapıda. Krem kapatıcıları yedirmek daha zor olduğu için ben yüzük parmağımla göz kremi uygular gibi, tampon hareketlerle, ya da nemli bir makyaj süngeriyle uygulamayı tercih ediyorum. Bunun dışında çizgilere dolmuyor ve yeterli miktarda kullanıldığında pudralaşmıyor. Oldukça nemli bir bitişi olsa da yapı olarak göz altlarını kurutmaya meyilli. Cildim çok kuru olsa da ben bunu problem etmiyorum, çünkü göz altlarımı ve cildimi günde toplam 3 kez yoğun bir şekilde nemlendiriyorum ve MAC Pro Longwear kapatıcı bile göz çevremi kurutmuyor. Kısacası, bu kapatıcıyı ve MAC Pro Longwear'i kuruma problemi yaşamadan kullanmak istiyorsanız, çok güçlü bir göz çevresi kremine ihtiyacınız olduğunu unutmayın.

Just like the name tells, it has a creamy formula. Because it's very hard to work it in, I usually use my ring finger to dab it or blend it in with a damp beauty blender. It never sets into my fine lines or never look cakey. It's very pigmented and you only need a tiny amount of it. It might feel dry around the eyes, but if you use a very dense under eye moisturizer, you won't have that problem. 




Kapatıcılığı orta-yüksek derecede. MAC Pro Longwear'den bir tık aşağıda diyebilirim. Verdiği aydınlığı ve gün içinde tazeleme ihtiyacı hissettirmemesini çok seviyorum. Bu kapatıcıyı NARS ve Sephora'lardan 69 TL'ye alabilirsiniz. Sevgiler!

The coverage is medium to full and if MAC Pro Longwear covers 10, this one does a good 9. I love the brightening effect that it gives! What do you think? x


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yorufaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder