22 Eylül 2013 Pazar

AVON Pink Bouquet + Pink Watermelon



Günaydın! Haftanın ilk yazısı, sevgili AVON Türkiye'nin #hadiseçıkart temasıyla gönderdiği paketten çıkan dudak kalemi ve dudak parlatıcısı ikilisi üzerine olacak. Dudak kalemi asansörlü ve ne çok kuru, ne de çok kremsi bir yapısı var. Tam ortada bir yerde. Ben en çok bu parlatıcıyla ve MAC Chatterbox rujumla yakıştırdım. Dudak kalemini çok çok sevdim ve sık kullanılanlar çekmeceme attım bile. Parlatıcıysa benim rengim değil. Ben daha yumuşak pembeleri severken, bunun hafif fuşya bir hali de var., ancak yapısı yapış yapış olmadığı ve rüzgarlı havalarda saçlarımı yapıştırmadığı için sevdim!




Pink Bouquet Dudak Kalemi & Pink Watermelon Parlatıcı




Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder