25 Eylül 2013 Çarşamba

AVON Mega Effects Mascara! || Maskarada Farklı Boyut



Günaydın! AVON Türkiye'nin yeni sıradışı maskarası #AvonMegaEffects biz bloggerlara tanıtım amaçlı gönderildiğinde çok heyecanlanmıştım. Açıkçası AVON'dan gelen bir kargo beni ilk kez bu kadar coşkulandırdı. Mega Effects'i 3 gün üstüste denedim ve sıra geldi yorumlamaya.

Good morning! Today I'll be reviewing the brand new mascara by AVON, #AvonMegaEffects , which will bring a new definition to mascaras with its unique form. I've been trying it out for the last 3 days and now it's time to tell you what I think of it...




Hem görüntü, hem de kullanım açısından alıştığımız maskaralardan çok farklı. Nedendir bilinmez ama bana 50'li yılların maskaralarını hatırlattı. Bir örnek isteyenler aşağıdaki fotoğrafa bakabilirler. :)

It's visually and actually completely different than those usual mascaras that we know. I don't know why but it reminds me of 50's. You want a quick example? Check the picture down below.








Gördüğünüz gibi siyah kompakt kabın içinden çıkan bükülebilir bir fırçası var. Maskaranın yapısı biraz ıslak. Sürerken çok dikkatli ve sabırlı olmak gerekiyor. Yoksa benim gibi göz kapaklarınıza bulaştırabiliyorsunuz. Bunun dışında, kuruduktan sonra akmıyor, dökülmüyor. Gözlerimi rahatsız etmiyor. Aceleniz varsa kullanılabileceğiniz bir maskara değil, kendinize güzel bir yarım saat verip, uzun uzun makyaj yaptığınız bir günde çok seveceğinizi düşünüyorum. Bir diğer artısı kirpiklerin kıvrıklığını gün boyu tutması. Olumsuz yanları da var. Mesela; çok zor çıkması. Tıpkı Benefit They're Real gibi uğraştıran bir maskara. Sanırım dolgunluk veren tüm maskaralarda karşılaşılan bir durum bu. Son olarak da diğer maskaralar gibi tüp formda olmadığı için çok daha çabuk kuruyacağını düşünüyorum.

It's very unique and the effect is lovely. You can click HERE to see how I apply it and the result.

Toparlarsak;

- Ambalaj: 8/10 
- Ürün kalitesi: 9/10 
- Pratiklik: 4/10 


İlk deneyenlerden biri olduğum için kendimi çok ama çok şanslı hissediyorum! Siz de deneyimlemek isterseniz ŞURADAKİ formu doldurabilirsiniz. Nasıl kullandığımı ve verdiği sonucu görmek içinse BURAYA tıklayarak mini videomu izleyebilirsiniz. Sizin sahip olduğunuz en sıra dışı makyaj malzemesi hangisi?

*Ürün AVON Türkiye tarafından gönderilmiştir ve görüşlerim objektiftir.


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder