10 Eylül 2013 Salı

MISSHA Perfect Cover BB Cream || BB Krem İncelemesi



Günaydın! Bundan 3 hafta önce Missha Türkiye'nin özenle hazırladığı, gerçekten çok şık bir paket aldım. İçinden çıkan ve cildime uygun olan ürünleri severek kullanmaktayım. Paketi açar açmaz gözüme tabii ki Perfect Cover BB Krem çarptı. Hayatımda ilk defa Kore asıllı bir BB krem kullanacak olmanın verdiği heyecanla hemen yüzümü temizleyip uyguladım. İlk izlenimim: 'Şu ana kadar hiç BB krem kullanmamışım!' oldu...

Good morning! A few weeks ago, I received a lovely package from Missha Turkey, including their famous Perfect Cover BB Cream. I've been testing it out for a good 3 weeks now, so I believe it's time to review it...




Tam boyu pompa içerse de, bloggerlara gönderilen 20ML'lik boyda tüp sistemi var, ki ben bunu pompadan daha çok seviyorum. Ürün SPF 42 içeriyor, yani gün içinde altına ekstra bir güneş koruyucu kullanmaya gerek bırakmıyor. Rengini hep daha gri hayal etsem de, 21 numara bence o kadar da korkutucu değil. An itibariyle bana biraz açık kalsa da yüzüme yaydığım anda cildimle bütünleşiyor, ama yine de hafif küllülük mevcut tabii.

The full size comes with a pump, whereas the little size I have has a tube form, which I love MORE. The product has SPF 42, which is an amazing sun protection. I have the shade 21 and I always imagined it being a lot darker and grey, but it's not that horrible, believe me! 




Formül çok da akışkan değil. Likitten çok kremsi bir yapısı var. Ben ellerimle yaymayı seviyorum, çünkü en güzel fırça ve Beauty Blender'la bile istediğim sonucu alamadım. Sonuçta bu bir krem ve parmaklar görevini yapıyor. Çok da hoş bir kokusu var, ve hassasiyeti olan biri olarak beni hiç rahatsız etmediğini söyleyebilirim. Benim için tek eksisi, sürdükten 1-2 saat sonra burnumun etrafındaki kurulukları belirginleştirmesi. Bunu da çok daha güçlü bir nemlendiriciyle atlatabilirim gibime geliyor.

It's not very runny, it has a cream formula instead. Because it's a cream, I love blending it into my skin, using my fingers. It smells so GOOD, and it's not an irritating scent at all. There's only one thing I don't like about it. It starts to look very patchy around my nose area, but I'm sure I can handle it with a better moisturizer.




Uçuğumu mazur görerek yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz. Bir şey sürmemişim kadar doğal durması ve tenimi iyi hissettirmesi hoşuma gidiyor. Esasen yüz operasyonu geçirmiş hastaları tedavi etmek amaçlı üretilen bu krem sizce benim yüzümdeki ufak tefek lekeleri de yok edecek mi? Uzun vadede hep birlikte göreceğiz. Bu ürünü 20 ML'lik tüpte satın almak için BURAYA, tam boyunu almak için ise BURAYA tıklayabilirsiniz. Missha TR'ye tekrar teşekkürler!

Please ignore the zip near my mouth and yes, that's what it looks like on my skin. It's pretty dewy and natural. It was originally designed to heal people, who had face surgeries. I hope it will make my little discoloration disappear soon. We'll see it together. What's your favorite BB cream? x


* Ürün Missha Türkiye tarafından gönderilmiştir. Yorumlarım tamamen objektiftir.


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com
Youtube: youtube.com/yourfaceismycanvas88





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder