25 Mart 2013 Pazartesi

MAKE UP FOR EVER Full Cover - 04



Merhaba! Geçen haftalarda alıp da ilk sürüşte aşk yaşadığım bu concealerı sizinle paylaşmasam olmazdı. Kapatıcı çekmecem epey kalabalık olmasına rağmen daha fazlasına hayır diyemeyen ben, uzunca zamandır bloglarda gördüğüm ve tam kapatıcı olduğunu bildiğim bu ürünü, mor göz altlarımdan esirgeyemezdim. İyice kullandım ve işte şahsi düşüncelerim. :)

Hello! Today I'm going to introduce you my new favorite concealer. I fell in love with this, as soon as I put it under my eyes. I couldn't resist having another full coverage concealer, since I have very dark under eye circles. Here you have my personal review of this concealer!




Öncelikle kendisinin 04 numarasını, Palladium Sephora'dan 68 TL'ye aldığımı söylemeliyim. Neredeyse bir fondoten kadar gramaja sahip olması (15 ML) ve çok az bir miktarın kelimenin tam anlamıyla HER ŞEYİ kapatması beni çeken şey oldu. Yara izleri ve dövmeleri bile tamamen kapatabilen bu kapatıcıya büyük bir hayranlık duyuyorum. Her gün kullanmak biraz fazla olabilir diyerek, göz altlarımın durumuna göre Helena Rubinstein Magic Concealer ile dönüşümlü olarak kullanıyorum. Her tam kapatıcı gibi biraz kurutuyor ve akıcı olmadığı için uygulanması zor. Ben bunu engellemek için öncesinde göz altlarımı iyice nemlendiriyorum ve çok daha rahat uyguluyorum. Bu arada kapatıcı suya dayanıklı ve ben geçenlerde özellikle ağlayarak bizzat test ettim. (Evet, tam bir akıl hastasıyım.) Aşağıdaki fotoğrafta göz altlarımı nasıl mükemmel bir şekilde kapattığını görebilirsiniz. 

I got this in the shade 04 and I was blown away by its being 15 ML, which is almost like a foundation and the fact that it conceals even tattoos and scars. It erases my dark circles effortlessly. The formula is liquid but a little hard to blend, so I moisturize my under eye area right before I apply it. It's also waterproof and oil free, which means it stays put all day long, even on oily skin. You can see the picture below, it concealed my under eyes without needing a corrector. Flawless. :)




MAC Studio Finish ve Bobbi Brown correctorlarımı bir kenara koydum.Tam kapatıcılık isteyen herkese tavsiye ediyorum. Sevgiler! :)

I put my MAC Studio Finish Concealer and Bobbi Brown corrector away. If you want full coverage like I do, this is your thing. :) Lots of love!

Bu arada dün gece twitterdan NARS Mata Hari allık kazananını duyurdum, kendisine instagram, e-mail ve twitter yoluyla ulaşmaya çalıştım. 2 gün içinde bana dönüş yapmazsa yeni kazanan seçeceğim. Sevgiler!





Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- NARS Pure Radiant Tinted Moisturizer (Renkli Nemlendirici)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder