21 Mart 2013 Perşembe

(ÇEKİLDİ!) En Sevdiğim Allıklar + Minik Çekiliş // Favorite Blushers!



Günaydın! Hepimiz için çoook güzel bir gün olsun. Bugünkü yazım için sizlere en sevdiğim 6 allığımı seçtim. Epey zorlandım. Çok sevdiğim MAC Stubborn ve The Balm Down Boy'u dahil etsem mi etmesem mi, bilemedim. En son bunlarda karar kıldım. Evet, bu 6 allık, koleksiyonumdaki en sevdiklerim!

Good morning! I've picked my favorite 6 blushers for this post and it was really hard for me to pick, as I also love MAC Stubborn and The Balm Down Boy and my other blushers, too! Let's see them all! PS: The rest of this post is in Turkish, but you can still see my pictures, which I put so much effort to take! xx




MAC Mineralize Blush Warm Soul

MAC Warm Soul, içinde hiç pembelik olmayan, bol sedefli, şeftali ve bronz karışımı bir allık. Kırmızı ruja en yakıştırdığım allığımı, yazın kullanmayı çok seviyorum.




MAC Mocha Blush

Tamamen mat bir kahve alt tonlu pembe olan bu allığı çok seviyorum. Vişne çürüğü ve koyu pembe rujlarımla kombinliyorum. Annemin bana en çok yakıştırdığı allık da bu. :)




MAC Cremeblend Blush Something Special

MAC'in ten rengime en uygun bulduğum krem allık. Çok şeker bir şeftali tonu, içinde hafif bir mercanlık da var. Dudaklarıma da kullanıyorum.




The Balm Cabana Boy

Tüm koleksiyonumda, en sıradışı renge sahip allığım. Hafif mürdümlük içeren gül kurusu. Hafif ışıltıları da var. Son bir kaç haftadır elim hep buna gidiyor.




Bobbi Brown Pot Rouge Pale Pink

Hem dudaklara, hem de yanaklara uygulanabilen, süper pigmentli, anında canlılık veren muhteşem allık. Çok pratik. Bayılıyorum!




NARS Mata Hari

Şuradaki yazımda da bahsetmiş olduğum, tek bir ürün seçmem gerekse seçeceğim tek allık olan Mata Hari. Dün Palladium Alışveriş Merkezi'nde gezinirken birden ışık yandı. Dedim ki; 'Neden en sevdiğim allığı bir takipçime hediye etmiyorum?' Hemen Sephora'ya gittim ve sonuncuyu ben kaptım. Aranızdan şanslı bir kişi bu allığı kazanacak, ancak diğer takipçilerim de üzülmesinler ve 30 Mart'a kadar sürecek olan şuradaki büyük çekilişime katılsınlar ve bir sonraki hediyelerimi beklesinler. NARS Mata Hari allık için ise belli bir tarih veremiyorum, çünkü bu aralar çok yoğunum. Dolayısıyla kafama göre, ama kısa bir zaman sonra bitireceğim çekilişi ve twitter ve e-mail yoluyla kazananı duyuracağım. Twitter'ım ve mail adresim için blog sayfamın sağ tarafındaki sütuna veya bu yazının altına bakabilirsiniz. Hepinize desteklerinizden dolayı teşekkür ediyorum ve allığı isteyenlerin mail adreslerini alttaki yorum kutusuna yazması gerektiğini ve anonim yorumların kabul olmayacağını hatırlatmak istiyorum. Ne zaman moralim bozulsa, günüm kötü geçse, mail kutumu açıyorum, twitter'ıma bakıyorum. Blog yorumlarını okuyorum. Günüm siz, güzel insanlar sayesinde güzelleşiyor. İyi ki varsınız! 






Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- Clinique High Impact Extreme Volume Mascara



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder