2 Mart 2013 Cumartesi

Go Pink Or Go Home!





Yeniden merhaba! Bugün sizlere baştan aşağı pembe makyajımı göstereceğim. 7-24 Makyaj başta olmak üzere bir çok kişi MAC Cranberry farımla bir makyaj yapmamı istemişti, işte buyrun. :) 

Hello again! Today I'm going to show you my pinky makeup. I've been asked to do a post, using my MAC Cranberry eyeshadow and right here! 




Laura Mercier Silk Creme Foundation'ın Soft Ivory rengini Real Techniques Buffing Brush ile yüzüme yaydım. NARS Laguna Bronzer'ım ve MAC 187 fırçamla yüzüme biraz renk verdim ve The Balm Down Boy allığım ve Real Techniques Blush Brush ile yanaklarımı pembeleştirdim.

I buffed my Laura Mercier Silk Creme Foundation in Soft Ivory, using my Real Techniques Buffing Brush. Gave my face a bit of color and health with my NARS Laguna Bronzer and MAC 187 Brush. Put some pinky blush; The Balm Down Boy on to the apples of my cheeks, using my Real Techniques Blush Brush.






MAC Cranberry adlı pembe-kırmızı farı MAC 239 fırçamla tüm göz kapağıma ve alt kirpik diplerime sürdüm. MAC 217 fırçama MAC Charcoal Brown adlı farı alıp Cranberry'nin göz kapağımla buluştuğu yere iyice dağıttım.

I put MAC Cranberry eyeshadow all over my lid with my MAC 239 brush. I also took it very close to my bottom lash line. I then got some MAC Charcoal Brown eyeshadow on my 217 brush and blended out the line where Cranberry meets my skin.




Gözlerimin iç ve dış kısmını Rimmel London Exaggerate Waterproof Eye Definer kalemimle çerçeveledim. Bu kalem için ayrı bir yazı yazacağım. Kirpiklerimi MAC kıvırıcımla kıvırdım ve L'oreal Volume Million Lashes maskaramı uyguladım. MAC Studio Finish Concealer NW20'yi Real Techniques Deluxe Crease fırçamla göz altlarıma uyguladım.

I framed my eyes and my waterline with my Rimmel London Exaggerate Waterproof Eye Definer. I curled my lashes with my MAC curlers and put a generous amount of mascara; L'oreal Volume Million Lashes. Concealed under my eyes with my MAC Studio Finish Concealer NW20 & Real Techniques Deluxe Crease Brush.




Dudaklarımı Rimmel London Exaggerate dudak kaleminin Eastend Snob adlı kalemiyle çerçeveledim. MAC Pink Plaid rujumu Real Techniques Detailer Brush ile MAC Creme Cup'ın üstüne uygulayarak bitirdim.

Lined my lips with Rimmel London Exaggerate Lip Pencil in Eastend Snob and put MAC Pink Plaid Lipstick on MAC Creme Cup, with Real Techniques Detailer Brush.




Sizler pembeyi ne kadar seviyorsunuz? Allıkta mı yoksa lipstickde mi tercih ediyorsunuz? 



Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- İstanblogger Day #1



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder