18 Mart 2013 Pazartesi

Helena Rubinstein Magic Concealer - 02



Günaydın! Bugün sizlere, hiç aklımda yokken sevgili İnci ve Başak'ın bu kapatıcı hakkındaki bitmek bilmeyen övgü dolu sözleri sebebiyle bir anda almaya karar verdiğim Helena Rubinstein Magic Concealer'ın 02 rengini göstereceğim. Bildiğiniz gibi ne yazık ki Helena Rubinstein Türkiye'den kaldırılalı epey oldu, ancak yurtdışına çıkma imkanını yakalayanlar hala satın alabilir. Bence almalılar da!

Good morning! As a concealer junkie, I couldn't resist having another one, that has all the hype going on, especially between my blogger friends; İnci and Başak. Here you have my personal review on Helena Rubinstein Magic Concealer in the shade 02. 




Göz altlarım problemli olduğundan Bobbi Brown Creamy Corrector Bisque, MAC Studio Finish Concealer NW20 ve Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer 02 rutinimden hiç şaşmıyorum. Likit kapatıcıları da yeterli bulmadığımdan hiç bulaşmıyorum, ancak bu ürün beni bu anlamda epey şaşırttı. Su gibi akıcı olması ve ince yapısıyla burun kenarlarım ve yüzümdeki kızarıklıklarda kullanırım derken göz altlarımı adı gibi sihirli bir şekilde kapatıverdi. Gün içinde çizgilere hiç dolmaması ve pudraya gereksinim duymadan sabit kalması da cabası. Hafifliğinden hiç bahsetmiyorum bile.

As I have very problem under eye areas, I try not to change my Bobbi Brown Creamy Corrector Bisque, MAC Studio Finish Concealer NW20 and Maybelline Dream Lumi Touch Concealer 02 routine. I honestly don't find liquid concealers good enough for my big circles, but this product has surprised me! It's very liquid, like really runny. I thought of using this around my nose or any redness but it works pretty good under the eyes. It doesn't sit into my lines and stay put all day long, without needing to powder. AND It feels INCREDIBLY light!








Göz altlarımın normale göre sakin olduğu ve fazla göz makyajı yapmadığım günler için kesin favorim olan bu concealerı 26 Euro'ya aldım. Çok sevdim ancak benim mükemmel diyebileceğim bir ürün değil. Normal göz altlarına sahip insanlar için kusursuz bir kapatıcı. Ben haftasonu aldığım Make Up For Ever Full Cover kapatıcıdan epey umutluyum, iyice kullanıp yazısını yazacağım.

This is a big love for me, for those days, when my dark circles are not really that bad, but still it's not the perfect concealer for me. I'm using my new Make Up For Ever Full Cover Concealer now, I'll review that one, too. Very soon.


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- Clarins Instant Light Lip Perfector 01



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder