27 Mart 2013 Çarşamba

BIODERMA Sensibio H2O



Günaydın! Her blog çoktan yazdı, çizdi, blogger arkadaşlarım ve youtube kullanıcıları hakkını verdi ancak benim de kendi yorumumu yazmam şart oldu, çünkü gerçekten övülmeyi hakeden bir ürünü tanıtacağım bugün sizlere. Bioderma Sensibio H2O'yu bir de benim gözümden görmek isteyenler okumaya devam etsin. :)

Good morning! Every blogger and youtuber has already raved about it and I can clearly see why, it deserves it. If you want one more review and see Bioderma Sensibio H2O through my eyes, keep reading. :)


_________________________________________________________________________________


Öncelikle kampanya dolayısıyla yukarıda gördüğünüz 500ML'lik şişenin yanında aynısından bir tane daha aldığımı ve toplamda 59 TL ödediğimi belirtmeliyim. Palladium Alışveriş Merkezi'ndeki eczaneden aldım ve sizler de büyük eczanelerin çoğunda bulabilirsiniz. Şişe başucumda duruyor, sabah uyanır uyanmaz, gece uyumadan ve makyajımı silerken kullanıyorum. Cildimi temizlemede harikalar yaratıyor. Hayatımda ilk defa tüm fondotenimi, göz makyajımı ve maskaramı sadece pamuk ped kullanarak çıkarttım. Tek bir parça kalıntı kalmadı, cildim tahriş olmadı ve kurumadı. Über alerjik cildimde hiç bir problem yaratmadı. Azıcık bir miktarı yüzümdeki her şeyi temizliyor. Makyaj yapmadığım gün sokaktan eve girince yine pamuğa biraz döküp yüzümden boynuma kadar siliyorum ve görünmeyen kirleri, gözeneklere sıkışmış makyaj artıklarını ne kadar derinlemesine temizlediğini görüyorum. Bitince bir daha alır mıyım? KESİNLİKLE! Sevgiler!

I got 2 bottles of 500ML. I keep one of the bottles on my bedside table. I squeeze some on a piece of cotton and clean my face every morning, every night before my night time routine and to wipe away my makeup. The tiniest amount removes all of my makeup effortlessly. Suitable for my super dry and sensitive skin. I love it and I'm definitely going to repurchase again and again. xx


_________________________________________________________________________________


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- Krem Farların Savaşı / The Battle Of Cream Eyeshadows.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder