30 Kasım 2014 Pazar

Yılbaşı Çekilişi! Burberry, Dior, Rimmel, AVON.



Aralık ayının ilk sabahından herkese günaydın! Yeni yıl yaklaşırken, sizlere çok severek kullandığım ürünlerden birkaçını hediye etmek istedim. Bu, aynı zamanda bir teşekkür hediyesi.

Hayatımdaki köklü değişimler (okul, iş, özel hayat) sebebiyle blogumdan uzaklaştığım zamanlar oldu. İçimden yazmak gelmedi. Sonra aynı şey Youtube kanalımda da oldu. Video çekmeyi bırak, Youtube şifremi bile unuttuğum bir dönem oldu. Son birkaç gündür farketmişsinizdir ki, gerçekten bu blogu ilk açtığım günlerdeki gibi zevkle, şevkle yazıyorum. Çünkü o isteğim, deneme, paylaşma, yazma arzum geri geldi. 

Tüm bu süreç boyunca beni sabırla takip ettiğiniz, geri döndüğümde de eski sıcaklığınız ve tatlı yorumlarınızla karşıladığınız için çok mutluyum. Sayaçlara baktığımda eskisinden daha çok okunduğumu görebiliyorum. Bu beni daha da heveslendiriyor. Hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum. Umarım sizin için seçtiğim hediyeleri beğenirsiniz ve yine umarım ki, aranızdan en çok isteyen kişiye ulaşırlar. :)




Dönüyorum hediyelere ve tabi ki şartlara. İlk hediyem, hayatımın kahverengi farı dediğim Burberry Chestnut. Bana biri bu ürünü hediye etse sevinçten çıldırırdım herhalde. Hayatımda kullandığım en kremsi far. Onun hemen yanında Dior'un Trianon ojesi. Dior ojelerin sürüm kolaylığı ve kuruma hızı inanılmaz. En en en sevdiğim siyah göz kalemi (biliyorum, defalarca belirttim) AVON Supershock ve son zamanlarda kullandığım günlük maskaram Rimmel Lash Accelerator.




Sizinkilerin başına bir şey gelmesin diye paketlerini hiç açmadım. Yukarıdaki görselde renkleri görebilmeniz açısından kendi ürünlerimi paylaştım. Zaten iki satır aşağıda ürünlerin detaylı yazılarını ve bendeki duruşlarını görebileceğiniz linkleri bulabilirsiniz. 




Peki ya şartlar? Elbette her zamanki gibi çok basit. Blogumu takip ediyor olmanız ve bu yazının altına, size ulaşabileceğim herhangi bir link/e-mail adresiyle birlikte (Örnek: Instagram:gorkemkarman, Twitter:urfacemycanvas8 Mail adresim: assdfg@gmail.com) blogumu nasıl keşfettiğinizi yazmanız. Bir arkadaş tavsiyesiyle mi, Google'da ürün araştırması yaparken mi? Ya da farklı bir şekilde mi? İlk hangi yazımı okudunuz? Gerçekten merak ediyorum. :)

Yorumunuzun yanına iliştireceğiniz Instagram/Twitter hesabınız ya da mail adresinizin, aktif kullandığınız ve size çabucak ulaşmamı sağlayacak adresler/linkler olmasına özen göstermenizi rica edeceğim. Bir de yalnızca tek bir yorum bırakmanızı isteyeceğim. Bloguma abone değilseniz de sağ üstteki kırmızı 'Bu siteyi takip edin' butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.

Sosyal medyada paylaşma ya da ek hak vs. tarzı şeyler yok ancak çekilişimi online platformlarda duyurmanız elbette hoşuma gider. Bu benim ve blogumun daha fazla insana ulaşmasını sağlar. İşte böyle. Umuyorum ki yeni yıl hepimize sağlık, mutluluk, başarı, aşk, sevgi, huzur ve eğlence getirir. Kazanan kişi, hediyelerini yılbaşı makyajında kullanabilsin diye çekilişin bitiş tarihi 26 Aralık Cuma'dır. En geç Pazar günü kazanan yine blogdan duyurulacaktır. Sevgiler. <3


Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder