4 Kasım 2014 Salı

Wet N Wild - Just Peachy



Günaydın! Bugün sizlere yeni favori rujumu tanıtacağım. Öncesinde Wet N Wild'la tanışma ve bu rujla kavuşma hikayemden bahsetmek isterim. 

Wet N Wild henüz ülkemize gelmeden, zarif arkadaşım Aslı sayesinde Think Pink isimli rujunu deneme şansım olmuştu. Başka bir arkadaşım Think Pink'e el koydu ve tam 1 hafta sonra Gratis Wet N Wild'ın ülkemize geleceğini duyurdu. Bir geldi, pir geldi. Uygun fiyatlı ve fiyatına göre başarılı ürünleri olunca raflar çabucak boşaldı. Bloglarda far paletleri, rujlar, ojeler havada uçuştu. Bense markayı her zamanki gibi geç kavradım ve son indirimde attım kendimi Gratis'e. 

Bir indirim düşünün. Yere düşen bir paket pamuk için kıyametlerin koptuğu, rafta kalan son Brule far için izdihamın çıktığı bir indirim… Elbette Gosh gibi Wet N Wild rafının da dolu olmasını beklemiyordum ancak ilk günden yağmalanmasına da şaşırdım. Neyse ki birkaç parça bir şey alabildim. Just Peachy ruj da aldıklarımdan biri.




Öncelikle ambalajdan başlamak isterim. Gerçekten çok ama çok kullanışsız. Şeffaf kapak asla tam oturmuyor, otursa da rujun gövde kısmı sallanıyor. Ruju açıp kapadıkça ürün şeffaf kapağa bulaşıyor. 




Wet N Wild'ın bu ruj serisinin yapısı epey kuru ancak mat rujların duruşunu ve kalıcılığını benim kadar seviyorsanız bu sizi pek rahatsız etmeyecektir. Yine de arzu ederseniz altına bir dudak nemlendiricisi uygulayarak sürümü kolaylaştırabilirsiniz.




Mat rujlar genel anlamda zaten kalıcıdır ancak Just Peachy, dün sabah 8:30 civarında uygulamama, tonla şey yiyip içmeme rağmen 15:00'e kadar hala taptaze göründüğü ve sonrasında da tazeleme gerektirmediği için (ben yine de sürdüm ama o haliyle de güzel görünüyordu) beni kendine hayran bıraktı.

Renk gördüğünüz gibi çok güzel, her tene uyumlu. MAC Kinda Sexy'e çok benzetilse, hatta 'dupe' yani muadil gösterilse de bence tıpatıp aynı değiller. Evet ikisi de mat ve ikisi de şeftali ancak Just Peachy'nin sürümü daha kolay, kalıcılığı daha başarılı ve rengi biraz daha pembemsi/somonumsu. Kafanızda soru işareti kalmaması açısından iki rujun karşılaştırmasını da aşağıya bırakıyorum. Ne düşünüyorsunuz? Sizce de herkese yakışmaz mı? Mutlu haftalar. <3




*Wet N Wild ürünlerini Gratis mağazalarından satın alabilirsiniz.

*Ürünün normal fiyatı 9 TL ancak ben %50 indirimle 4,5 TL'ye aldım.


Twitter: urfacemycanvas8




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder